Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ingen interesse?
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 04-11-03 15:45

Ind til nu har der kun været 5 personer inde for at se ugens billede på:
http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp af Renate Jacobsen, det synes
jeg er synd, for det er et godt billede.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 04-11-03 15:56

Nu har der været en mere.
Godt billede - synes jeg har set det før et sted. Har det været med i en
fotobog?

Synes det er lidt svært at vide hvor man skal trykke på din ellers flotte
side. Synes du skulle lave link på selve titlen også.

Jan

Fra : CNS

Dato : 04-11-03 16:05

> Nu har der været en mere.
> Godt billede - synes jeg har set det før et sted. Har det været med i en
> fotobog?

Det har været posted her i gruppen for et stykke tid tilbage..

> Synes det er lidt svært at vide hvor man skal trykke på din ellers flotte
> side. Synes du skulle lave link på selve titlen også.

Ja, den er flot, men for svær at finde billederne på...

/Christian

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-11-03 16:50

Jan Emil Christiansen wrote:

> Godt billede - synes jeg har set det før et sted. Har det været med i
> en fotobog?

Jeg så det også lige, og jeg må sige, at det ser rigtig godt ud.. Flot med
den måde skoven toner frem "bagerst" (måske øverst?) i billedet..

> Synes det er lidt svært at vide hvor man skal trykke på din ellers
> flotte side. Synes du skulle lave link på selve titlen også.

Helt enig i ovenstående.. Og så synes jeg, at det er godt at der kommer et
link herinde hver gang der ligges et nyt billede på siden.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Pico

Dato : 04-11-03 22:47

Anders Houmark wrote:

> [...]
>

> Helt enig i ovenstående.. Og så synes jeg, at det er godt at der
> kommer et link herinde hver gang der ligges et nyt billede på siden.

Og nu har der været en mere. Godt billede, har også set det før.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 05-11-03 08:06

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp af Renate Jacobsen, det synes
> jeg er synd, for det er et godt billede.

Hejsa alle sammen,

Jamen, jeg er da meget glad for at billedet blev bemærket og at Hans Chr.
lige lavede lidt "reklame" for det. Tak for det.
Jeg havde helt glemt, at jeg havde uploadet det til "Et godt billede???", da
jeg bad om kritik på samme, for noget tid side.
Nå, men nu fik det så lige en gentagelse... Det glæder mig, at i kunne li'
det.

Mvh Renate