Chucky dukke?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 04-11-03 15:21

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en Chucky dukke i samme
størrelse som dukken i filmene?
Det skal ikke være dukken fra Bride of Chucky! Der er hans ansigt jo lidt
smadret.

Jeg er ligeglad med prisen - jeg skal bare ha den.

Rune

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 04-11-03 15:54

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> smadret.
>
> Jeg er ligeglad med prisen - jeg skal bare ha den.

http://www.moviemerchandise.dk/index.html

Prøv at søge på "chucky". Der kommer en 2 - 3 hits. jeg ved dog ikke om de
ligner godt nok.

Anders Hyltoft

Fjern (REMOVE) ved svar på e-mail...
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 04-11-03 17:58

> http://www.moviemerchandise.dk/index.html
>
> Prøv at søge på "chucky". Der kommer en 2 - 3 hits. jeg ved dog ikke om de
> ligner godt nok.

Desværre - det er action figurer! Sådan nogle plastic nogle....

Jeg vil have den originale Chucky dukke fra de første film.

Rune

Fra : ML-78

Dato : 04-11-03 18:37

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en Chucky dukke i samme
> størrelse som dukken i filmene?

Søg på 'chucky doll' på www.ebay.com og der dukker masser op.

ML-78

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 16-11-03 16:29

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=monsters&item=4601&
type=store

Det er bare løgn!!!!
Jeg har givet 49$ for den

De har trukket pengene, men jeg har ikke fået nogen dukke endnu...

Rune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-11-03 17:49

> Det er bare løgn!!!!
> Jeg har givet 49$ for den
>
> De har trukket pengene, men jeg har ikke fået nogen dukke endnu...

kan du så ikke trække handlen tilbage - ved seføli ikke om det er nøjagtigt
den samme som du har bestilt - faldt over den da jeg tjekkede ringenes herre
figurer ud - og kom i tanke om jeg havde set en post om chucky
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 16-11-03 18:11

> [...]
herre
> figurer ud - og kom i tanke om jeg havde set en post om chucky

De har hævet pengene på min konto sidste uge!
Gider ikke til at bøvle med det. Det drejer sig jo kun om 300-400 kr

En anden ting - Er Alien udkommet i en 9 disc box? (gætter på du ved det)

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 16-11-03 18:31

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> En anden ting - Er Alien udkommet i en 9 disc box? (gætter på du ved det)

Kommer midt i december )

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-11-03 18:57

> En anden ting - Er Alien udkommet i en 9 disc box? (gætter på du ved det)

hvis du er til reg 1 kan du allerede nu få den hos axel club racoon men
koster 699 - hvis du forudbestiller reg 2 hos axel er prisen 580,-

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 16-11-03 22:06

> hvis du er til reg 1 kan du allerede nu få den hos axel club racoon men
> koster 699 - hvis du forudbestiller reg 2 hos axel er prisen 580,-

Hvad er forskellen på reg1 og reg2 versionerne!
Ved godt at reg2 er danske tekst osv.... men det er vel samme udgaver af
filmene?

Rune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-11-03 19:00

> Hvad er forskellen på reg1 og reg2 versionerne!
> Ved godt at reg2 er danske tekst osv.... men det er vel samme udgaver af
> filmene?

jeg tror ikke der er nogen, men indtil videre er det lidt usikkert når de
ikke er ude endnu, men jeg tror godt det kan betale sig at købe den
billigere version.... hvis det forholder sig anderledes skal jeg nok poste
så jeg ved om du ved det;) - altid rart med info andre steder fra jo

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 16-11-03 18:19

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=monsters&item=4601&type=store

Jeg synes ikke rigtig den dukke ser ond ud på samme måde som han gør i
filmene. og så skal der da stå Good Guy Doll på æsken og ikke Chucky!

Men det kunne nu alligevel være køligt at have ham siddende og skumle hjemme
i stuen :)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 16-11-03 22:06

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message

> [...]
> filmene. og så skal der da stå Good Guy Doll på æsken og ikke Chucky!
>
> Men det kunne nu alligevel være køligt at have ham siddende og skumle

Nemmerlig

Desuden har han heller ikke fødder som i filmene!!
Men Chucky ser da ikke ond ud når han ikke er "levende" i filmene.

Rune