MS Windows
briani 27239
IE + OE glemmer indstillinger
Fra : Bjarne Christensen

Dato : 04-11-03 14:41

Efter at jeg har installeret norton antivirus 2004 kan IE og OE ikke huske
mine indstillinger efter genstart længere.

Fx norton vist i linien med hyperlinks, selv om den bliver fjernet. Hvis jeg
fjerner fjueben i automatisk billedvisning bliver dette også glemt osv.
I OE kan den ikke huske nogle af de flueben/ændringer man kan lave under
indstillinger...

Nogen der har prøvet det samme og har et godt råd ?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 04-11-03 15:29

> [...]
> indstillinger...
>
> Nogen der har prøvet det samme og har et godt råd ?

Den gang jeg havde det problem var det pga. noget 'skrald' fra nettet.
Den gang det drillede mig var det dog kun mine indstillinger i IE, der ikke ville huskes.
Jeg kørte Ad-ware og det fiksede faktisk mit problem, men jeg ved ikke
lige om det hjælper dig

Prøv at hente Ad-aware og kør det engang på computeren.
Det kan hentes gratis her:
http://www.lavasoftusa.com/

Det fjerner alle underlige programmer, cookies, spy-ware o-lign. fra din computer.