Dumme Tele2
Fra : Per Moreau

Dato : 04-11-03 13:57

Nu tager de toppen på kransekagen over dumhed.
Tele2 mente åbenbart at det var nødvendigt at sende en teleteknikker
forbi hos mig, kun et problem: De glemte sgu at fortælle mig det !!!
Så kl9 imorges står man der ved døren: Øøøh ehhh og aner ikke en skid
om hvorfor der står 2 TDC teknikkere foran døren.
Så var det sgu godt for jer Tele2 at jeg havde fri fra arbejde idag,
for ellers havde i fået en regning fra mig for et forgæves teknikker
besøg for den ville jeg dælme ikke betale når i ikke meddeler kunden at
der kommer en teknikker.
Tsk tsk tsk Tele2.

Mvh
Per M.

Fra : H.S.

Dato : 04-11-03 14:18

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu tager de toppen på kransekagen over dumhed.
> Tele2 mente åbenbart at det var nødvendigt at sende en teleteknikker
> forbi hos mig, kun et problem: De glemte sgu at fortælle mig det !!!

Tja, idet mindste får du da lavet lortet.

Jeg skal have teknikker ud for 5 gange på 2 1/2måned, og da der er ca, 1
uges ventetid på en teknikker, så kan du nok hurtig regne ud hvor meget
fornøjelse jeg har haft af deres 'skod' adsl

Fra : Ib Larsen

Dato : 04-11-03 14:30

Tja. hvor tror du teknikkerne kommer fra ???
Mvh
Ib

Fra : Calle.

Dato : 04-11-03 15:30

H.S. wrote:
> [...]
> ca, 1 uges ventetid på en teknikker, så kan du nok hurtig regne ud
> hvor meget fornøjelse jeg har haft af deres 'skod' adsl

kan fortælle dig, at det er TDC der står for det tekniske, såååå

--
Calle

Fra : H.S.

Dato : 04-11-03 16:25

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> kan fortælle dig, at det er TDC der står for det tekniske, såååå

Ja, det er muligt - men de sidste 2 gange der har været en ude, har han
udbrudt : " hvorfor fanden skal TDC lave det ? - Det skal Tele2 da lave !"

- Forvirringen er total.

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 04-11-03 14:32

Per Moreau wrote:

> Nu tager de toppen på kransekagen over dumhed.
> Tele2 mente åbenbart at det var nødvendigt at sende en teleteknikker
> forbi hos mig, kun et problem: De glemte sgu at fortælle mig det !!!

Det har jeg også prøvet, men i modsætning til dig så var jeg ikke hjemme.
Det kom der en lang og træls historie ud af, som er opsummeret her:

<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&frame=right&th=5632e974e98fc048&seekm=wEfnb.1040%24Po1.46%40news.get2net.dk#link7>

--
Jonas Kongslund

Fra : Sørensen

Dato : 04-11-03 16:04

De glemte sgu at fortælle mig det !!!
> Mvh
> Per M.

Du er ikke den eneste, det er næsten mere reglen end undtagelsen. Men det
sker også tit for De andre "fremmede" udbydere.

Vh.
Sørensen

Fra : Per Moreau

Dato : 05-11-03 14:44

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in news:3fa7bff1$0$27362
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]
det
> sker også tit for De andre "fremmede" udbydere.

Men frækt er det at de påstår til TDC at de havde sendt et brev til mig
ang. besøget. Alt hvad jeg fik af dem var en bekræftigelse på at min
ADSL var opsagt 1 Nov. Teknikker besøg stod der intet om.
Men den ene teknikker rystede også på hovedet over Tele2.
Næ, jeg er dælme glad for at være sluppet af med Tele2.

Mvh
Per M.

Fra : Claus O

Dato : 05-11-03 17:45

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NOhotmail.com> wrote

> Næ, jeg er dælme glad for at være sluppet af med Tele2.

Jeg forstår bare intet af denne tråd........
Du bekræfter nu du er sluppet af med tele2
(og stort T I L L Y K K E med det!!!)
*************
og formodentlig over til CC, men du skulle
alligevel have besøg af tele2/tdc......?......?.....

Fra : sidf sdf

Dato : 05-11-03 20:35

Claus O.

Sig mig engang er det ikke normal kutyme at man læser en tråd til ende
inden man overfalder folk ??

Det er da tydeligt, at Per Moreau har haft brug for en TDC tekniker
imedens han var Tele2 kunde...

Det er altså tilladt at læse og forstå en tekst indenad, men det ord
er åbenbart forsvundet i den danske retskrivning ?

MJ

Fra : Claus O

Dato : 05-11-03 21:30

"sidf sdf" <1234@cc.dk> wrote

> Sig mig engang er det ikke normal kutyme at man læser en tråd til ende
> inden man overfalder folk ??

Overfalder folk?
Jeg efterlyste *bare* en forklaring.......
Hvis jeg ikke husker meget galt,
hvilket jeg åbenbart gør, skiftede
Per M. til CC [1] for 1-2 uger siden
og melder ud at teknikeren kom 4-11 kl. 9

[1] muligt det kan være en anden Per M. til CC

Fra : Per Moreau

Dato : 06-11-03 14:37

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in news:bobmkk$erb$1
@sunsite.dk:

> [...]
> Per M. til CC [1] for 1-2 uger siden
> og melder ud at teknikeren kom 4-11 kl. 9
>
> [1] muligt det kan være en anden Per M. til CC

Næ det var såmen også mig.
Jeg kom på hos CC pr. 1/11, dvs en 14 dages tid før fordi at CC var
klar til at modtage mig på deres net.
Det at de teknikkere skulle hente var noget elektronisk pisse dyrt grej
at der var boret fast på min væg, som jeg ikke selv mådte fjerne og
bare aflevere i en telebutik.
Det blev sat op dengang jeg kom på Tele2 under deres test periode
fordi at min linie dengang var en ISDN linie, så den box skulle (hvad
at teknikkerne sagde) holde styr på henholdsvis ISDN og Tele2´s ADSL
fordi at det vidst nok ikke er lige til når det er en ISDN linie og
ikke en analog linie, han kom godt nok med flere tekniske begreber, men
de fes ind det ene øre og ud af det andet fordi jeg ikke fattede en
brik af det teknik snak han kom med.
Det jeg så er sur på Tele2 over er at de ikke havde lyst til at
fortælle mig at de havde bestilt TDC til at komme og pille grejet ned
fra min væg, fordi jeg ikke længere er kunde hos dem.

Mvh
Per M.