Husker google søgeord
Fra : news.arrownet.dk

Dato : 04-11-03 12:37

Når jeg søger på google, kan jeg dobbeltklikke i søgefeltet, og så kommer
alle de søgeord frem jeg tidligere har brugt... Hvor gemmes disse, og
hvordan undgår jeg dem i fremtiden ....
\gravez

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-11-03 12:50

news.arrownet.dk wrote:

> Når jeg søger på google, kan jeg dobbeltklikke i søgefeltet, og så kommer
> alle de søgeord frem jeg tidligere har brugt... Hvor gemmes disse, og
> hvordan undgår jeg dem i fremtiden ....

http://toolbar.google.com/help.html

Eller, hvis du ikke bruger Google Toolbar, men Internet Explorer (engelsk
version):

Tools - Internet Options - Content - Auto Complete

Yderligere spørgsmål om Internet Explorer kan stilles i nyhedsgruppen

dk.edb.internet.software.browser

hvortil jeg sætter FUT (det betyder at svar på dette indlæg havner i den
gruppe og ikke kan ses her).

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : news.arrownet.dk

Dato : 04-11-03 22:18

> Tools - Internet Options - Content - Auto Complete

Nogle der ved i hvilken fil disse "søgeord" gemmes, - det handler om
samtlige websider .....

Mvh
Peter

Fra : Else Holm

Dato : 04-11-03 23:33

"news.arrownet.dk" <spam@vez.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der ved i hvilken fil disse "søgeord" gemmes, - det handler om
> samtlige websider .....

Et gæt vil være i "Oversigt" - i Document and Settings > den lokale
bruger > Lokale indstillinger > Oversigt.
Hvis det var et rigtigt gæt, kan du også slette dem i IE > Funktioner
> Indstillinger > Generelt > Ryd oversigten og så reducere antal dage,
du vil gemme adresserne for at undgå det fremover.

--
Else

Fra : news.arrownet.dk

Dato : 05-11-03 07:14

> [...]
> Hvis det var et rigtigt gæt, kan du også slette dem i IE > Funktioner
> du vil gemme adresserne for at undgå det fremover.

Det er netop det der er problemet, - de kan ikke fjernes på nogen måder vhj.
ovenstående... Oversigten ryddes, og er sat til 0 dage - det har den været
længe, - men dobbeltklikker jeg i et felt i google eller på ofir eller på
hvilken som helst webside jeg har været på før, kommer det frem jeg har
tastet før ....

\p

Fra : Else Holm

Dato : 05-11-03 10:51

> [...]
> eller på ofir eller på hvilken som helst webside jeg har været på
> før, kommer det frem jeg har tastet før ....

- og det er ikke cookies? (Jeg kan ikke få min egen IE til at reagere
som
din, så jeg kan ikke andet end gætte!)

--
Else

Fra : Christian Andersen

Dato : 05-11-03 11:12

news.arrownet.dk wrote:

> [...]
> længe, - men dobbeltklikker jeg i et felt i google eller på ofir eller på
> hvilken som helst webside jeg har været på før, kommer det frem jeg har

Tools - Internet Options - Content - Personal Information (Auto Complete)

Fjern alle flueben fra toppen af vinduet og tryk på "Clear Forms" og
"Clear Passwords" nederst.

Hvis det ikke hjælper, ved jeg ikke hvad du skal gøre.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : news.arrownet.dk

Dato : 05-11-03 11:38

> Tools - Internet Options - Content - Personal Information (Auto Complete)
>
> Fjern alle flueben fra toppen af vinduet og tryk på "Clear Forms" og
> "Clear Passwords" nederst.

Tak, - nu faldt femøren .... shit den var jeg længe om at se *G*
\Peter

Fra : Christian Andersen

Dato : 05-11-03 13:58

news.arrownet.dk wrote:

> Tak, - nu faldt femøren .... shit den var jeg længe om at se *G*

Godt så.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!