Problemer med GPRS
Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 04-11-03 10:56

Hej allesammen
Jeg kunne ikke få min HP2210 til at gå på nettet via gprs på min 6610
Derfor købte jeg en telefon med bluetooth. T610, men det kan jeg sku heller
ikke få til at virke. Så derfor er jeg ved at være deperat, da jeg nu har
btugt mange timer på det og kigget i mange guides uden hel.

Håber virkelig at der er en, som kan forklare hvordan jeg sætter min T610 og
HP 2210 op.
Jeg har telmore abonn. og har tilmeldt gprs

MVH
Mikkel

begin 666 icon_biggrin.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,-`$5%1?_J`````/_____.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$___
MQ___Z__E`````````````"'Y! $```T`+ `````/``\```19L$D):IVXU:40
M(A<&<$D2G,0!3$!GGG"Z:H@IP'<`:LJ;![F""H#XP7"&2E' ;#J3`-M@2AT(
E"E "L$J]JC1:`?>Z`Q,83O*70B 4WF]9IF*H&X89EF4VB0``.P``
`
end

Fra : Michael

Dato : 04-11-03 19:36

Hej

Prøv at spørge i gruppen dk.edb.system.lomme-pc

kig evt. på http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html

mvh
Michael

Fra : L@rs K

Dato : 04-11-03 22:30

> [...]

og
> HP 2210 op.
> Jeg har telmore abonn. og har tilmeldt gprs

Hej Mikkel,

Er din T610 leveret med data forbindelserne pre-installeret ?
Tjek under "Forbindelser" -> "Datakomm" -> "Datakonti" !
---->Jeg antager lige at dette var tilfældet..... Ellers skal du starte med
at hente denne forbindelse !
Find den Datakonti, hvor der under "APN-adresse" står "internet" og noter
hvilken "CID=" denne "datakonti" har.
Er din iPAQ og din T610 "Paired" i Bluetooth ?
--> Jeg antager lige at dette er tilfældet..... Ellers skal du lige lave
denne "binding" !
Har du valge T610 "as Bluetooth Dialup Modem" på din iPAQ ? (Dette gøres
under "Action menu" på iPAQ'en)
På iPAQ'en skal du via Settings -> Connections -> Connections vælge "dailing
locations" og "Dailing patterns". Sæt "G" i alle tre områder.
Under Connections fanebladet vælger du at modificere din GPRS opkalds
forbindelse.
Vælg :
Bluetooth Dialup Modem !
Skriv *99# hvis du KUN har én datakonti på din telefon ! Ellers skriver du
*99*CID# hvor CID er det nummer din datakonti på telefonen har.
Hvis du hellere vil connecte via IR kan du bruge *98#

Nu skulle du kunne bruge din Pocket Internet Explorer ! Hvis du bliver
spurgt om password, efterlader du dette "blankt" og klikker OK !

Håber dette hjælper lidt,,,,,, happy surfing !

--
L@rs