Telia Express
Fra : Maria

Dato : 04-11-03 09:08

Kan man med Telia express sætte en spærrer på så man f.eks. kun kan snakke
for 50 kr. eller 100 kr. om måneden?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-11-03 13:52

On Tue, 04 Nov 2003 09:07:42 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk>
wrote:

>Kan man med Telia express sætte en spærrer på så man f.eks. kun kan snakke
>for 50 kr. eller 100 kr. om måneden?

Ja
Flemming Jacobsen

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 04-11-03 16:08

Nej!! Den spærre også for udgående sms`er (ja det lyder sindsygt)

/Kenneth

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-11-03 16:15

On Tue, 4 Nov 2003 16:08:15 +0100, "Kenneth Koustrup"
<kk@SLETMIGfhn..dk> wrote:

>Nej!! Den spærre også for udgående sms`er (ja det lyder sindsygt)

Han spurgte ikke direkte om den indbyggede spæring også omfattede SMSer.
Men kun om det var muligt at spærre for udgående opkald.
Flemming Jacobsen

Fra : Maria

Dato : 04-11-03 16:33

Jeg mener selvfølgelig at det skal kun spærre for udgående opkald, men skal
stadig være muligt at sende sms'er

Tue, 04 Nov 2003 16:15:20 +0100, Thunderbird [7100]

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-11-03 16:39

On Tue, 04 Nov 2003 16:33:02 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk>
wrote:

>Jeg mener selvfølgelig at det skal kun spærre for udgående opkald, men skal
>stadig være muligt at sende sms'er

Det kan så ikke lade sig gøre. Og om det nogensinde bliver muligt, ja
det er så lige op til Telia og/eller de andre teleudbydere.
Flemming Jacobsen