Rullefelt der kan klare 4x4?
Fra : IN

Dato : 04-11-03 09:15

Hvor på Sjælland kan jeg finde et rullefelt der kan klare 4x4?

Fra : Thomas Krath

Dato : 04-11-03 21:37

> Hvor på Sjælland kan jeg finde et rullefelt der kan klare 4x4?

Jeg kender kun Palms Auto og DTU i Lyngby. Skriv hvad du finder ud af idet
jeg også har en bil der skal måles :)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-11-03 21:40

Hej!

Thomas Krath wrote:

> Jeg kender kun Palms Auto og DTU i Lyngby. Skriv hvad du finder ud af idet
> jeg også har en bil der skal måles :)

Eh, hvor på DTU er der et rullefelt?

Fra : Thomas Krath

Dato : 04-11-03 22:11

> Eh, hvor på DTU er der et rullefelt?

Jeg ved ikke hvor det ligger... jeg spiller kun badminton derude. Jeg
kender blot til nogle biler der er blevet rullet derude.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 04-11-03 22:40

Kim Voss Schrader wrote:

....[snip]...
> Eh, hvor på DTU er der et rullefelt?

http://www.et.dtu.dk/ICEG/Index.html
Hvorfor har jeg ikke været forbi der før, øv?!

Michael
http://caffrey.dk/megasquirt

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-11-03 22:45

Hej!

Michael Kristensen wrote:

> Kim Voss Schrader wrote:
>
> ...[snip]...
>
> http://www.et.dtu.dk/ICEG/Index.html

Er det "1 permanent chassis dynamometer for vehicle testing"-dimsen du tænker
på? For de andre tests kan næppe klares uden at motoren pilles ud af bilen

> Hvorfor har jeg ikke været forbi der før, øv?!

Det ved jeg skam ikke

Fra : Michael Kristensen

Dato : 04-11-03 23:09

Kim Voss Schrader wrote:

> Er det "1 permanent chassis dynamometer for vehicle testing"-dimsen du
> tænker på?

Ja. Så vidt jeg kan sjusse mig frem til på Google, så er ovenstående en
"stor dims i gulvet".

> For de andre tests kan næppe klares uden at motoren pilles ud
> af bilen

pffttt... detaljer, alternativt kan en frivillig bremseteststand vel
midlertidigt omkonfigureres

Michael
http://caffrey.dk/megasquirt