/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
TDC problemer
Fra : Preben og Anette


Dato : 03-11-03 23:06

Hej

Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
Dette er gjort i september måned.
De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med at
de ikke kan se det er kommet tilbage.
Hvordan forholder man sig så nu????
Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer


--
Venlig hilsen

Preben Christensen



 
 
Kasper Christensen (03-11-2003)
Kommentar
Fra : Kasper Christensen


Dato : 03-11-03 23:11

> Hej
>
> Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
> Dette er gjort i september måned.
> De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
> Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med
at
> de ikke kan se det er kommet tilbage.
> Hvordan forholder man sig så nu????
> Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer

Du har jo din postkvittering

Mvh

Kasper



Bjarke Hansen (03-11-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 03-11-03 23:15

"Preben og Anette" <preben@pc.dk> wrote in message
news:3fa6d154$0$95058$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej
>
> Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
> Dette er gjort i september måned.
> De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
> Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med
at
> de ikke kan se det er kommet tilbage.
> Hvordan forholder man sig så nu????

Det er vist meget normalt at de sender regning ud på udstyret, Selvom det
måske er modtaget.. Men du har vel gemt kviteringen for at pakken er sendt.
Så du kan tjekke det på post DK´s track and trace.. Det er vel også derfor
TDC anbefaler at gemme denne kvitering...

jeg har også sendt udstyret til TDC... omrking en måned efter fik jeg brev
at det var modtaget... Men samtidigt var udstyret sat på
telefonregningen.... så ringede jeg til kundeservice... og jeg skulle bare
annullere regningen på betallingenservice, og så ville der automatisk komme
en ny regning.

> Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer



Ronni (03-11-2003)
Kommentar
Fra : Ronni


Dato : 03-11-03 23:31

Hejsa

Jeg har selv oplevet nøjagtig det samme TDC beukrati, og måtte igennem
parolen med at betale og ringe tre uger i træk og rykke før jeg fik pengene
igen.

Dette på trods af at jeg også fik at vide, at der ville komme en kreditnota
på beløbet og at det derfor ikke ville blive nødvendigt at betale beløbet.
Kreditnota kom dog aldrig, og pengene blev trukket via PBS, da jeg ikke
turde annulere betalingen, for så kender man dem godt nok til at de prompte
sender en rykker med gebyr!

Men jeg fik da med hiv og slæb mine penge igen

/Ronni



Claus O (04-11-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 04-11-03 10:15


"Ronni" <no@mail.xxx> wrote

> Dette på trods af at jeg også fik at vide, at der ville komme en kreditnota
> på beløbet og at det derfor ikke ville blive nødvendigt at betale beløbet.
> Kreditnota kom dog aldrig, og pengene blev trukket via PBS, da jeg ikke
> turde annulere betalingen, for så kender man dem godt nok til at de prompte
> sender en rykker med gebyr!
>
> Men jeg fik da med hiv og slæb mine penge igen

Samme her.
Det er deres såkaldte "lager" der ikke er helt oppe på mærkerne
(pænt sagt), da de hverken reagerer overfor deres eget bogholderi
eller noget. En sag mange jo også har fået at føle ifm. udstyr til tele2 kunder.



Morten Bjergstrøm (07-11-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 07-11-03 17:58

"Ronni" <no@mail.xxx> skrev:

> Jeg har selv oplevet nøjagtig det samme TDC beukrati, og måtte
> igennem parolen med at betale og ringe tre uger i træk og rykke
> før jeg fik pengene igen.

Jeg forstår ikke, hvorfor du på den måde ville lege bank for TDC endda
bank uden at få renter for det?


> Dette på trods af at jeg også fik at vide, at der ville komme en
> kreditnota på beløbet og at det derfor ikke ville blive nødvendigt
> at betale beløbet. Kreditnota kom dog aldrig, og pengene blev
> trukket via PBS, da jeg ikke turde annulere betalingen, for så
> kender man dem godt nok til at de prompte sender en rykker med
> gebyr!

Som man nok så nydeligt ignorerer. TDC har intet krav mod kunden så der
kan naturligvis ikke opkræves rykkergebyrer eller kræves andre udgifter
dækket og TDC ved endda på forhånd, at kravet ikke eksisterer.

Jeg kunne i øvrigt godt tænke mig at finde ud af hvad
Forbrugerombudsmanden holdning var til TDCs fremfærd ved opsigelse.


> Men jeg fik da med hiv og slæb mine penge igen

Så mangler du bare renterne og overtræksgebyret

--
Morten http://miljokemi.dk

Kurt Daniel Conradse~ (05-11-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Daniel Conradse~


Dato : 05-11-03 09:41


"Preben og Anette" <preben@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa6d154$0$95058$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej
>
> Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
> Dette er gjort i september måned.
> De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
> Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med
at
> de ikke kan se det er kommet tilbage.
> Hvordan forholder man sig så nu????
> Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer
>
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Preben Christensen
>

Tja sådan er det hos TDC! Jeg har prøvet adskillige gange, at få en regning
for tilbage sendt udstyr.

Men nu denne gang her, hvor jeg er skiftede til Tele2 Adsl, ja så har jeg
pludselig et andet problem! Nu er det regningen/opgørelsen det er galt med?
De sender mig en regning som skal dække Adsl frem til 1 kvartal 2004 selvom
jeg skiftede til Tele2 16/9 2003. Jeg sætter mig i kontakt med regnings
service og de kan se at der ligger en opgørelse færdig, men hvorfor den ikke
er sendt ved den søde dame ikke? Men den vil hun sørge for bliver sendt. Men
AK! Det er nu flere dage siden og jeg har endnu ikke modtaget nogen
opgørelse? Men tro mig at selvom jeg har haft flere kontakter i de forløbne
uger om emnet, ja så undre det mig ikke at jeg sikkert vil modtage en rykker
for regningen ikke er blevet betalt, med tilhørerne gebyr for, for sent
indbetaling.



Længe leve TDC og deres humbug og plat. Går den så går den!!!!!



Ps. Jeg er rigtig glad for Tele2. Deres regning jeg har modtaget er helt i
overensstemmelse med virkeligheden og det har den service jeg har modtaget i
forbindelse med oprettelse af Adsl også. Alt hvad der er lovet har holdt
stik til punkt og prikke (modsat de meget uheldige personer jeg har læst om
her i NG)



MVH. Kurt Daniel Conradsen.



Har hørt indefra! Tror du der er rod i TDC? Nej det er meget værre!!



Claus O (05-11-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 05-11-03 12:22

"Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> wrote

.. Jeg sætter mig i kontakt med regnings
> service og de kan se at der ligger en opgørelse færdig, men hvorfor den ikke
> er sendt ved den søde dame ikke? Men den vil hun sørge for bliver sendt. Men
> AK! Det er nu flere dage siden og jeg har endnu ikke modtaget nogen
> opgørelse? Men tro mig at selvom jeg har haft flere kontakter i de forløbne

Sådan er det bare.
Selvom de siger de trykker print her og nu af en evt. kopi,
og de fortæller dig den bliver sendt idag med b-post,
så er den altså en lille uge undervejs max. i systemet.



Michael Jensen (05-11-2003)
Kommentar
Fra : Michael Jensen


Dato : 05-11-03 23:20

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:boamfq$isb$1@sunsite.dk...
> Selvom de siger de trykker print her og nu af en evt. kopi,
> og de fortæller dig den bliver sendt idag med b-post,
> så er den altså en lille uge undervejs max. i systemet.
>

Når der udsendes regninger, ordrebekærftigelser osv. bliver de udskrevet om
natten og afsendt til Post Danmark. Da der sendes som b-post har Post
Danmark 2 hverdage til at omdele brevet - dvs. der kan gå fra 2-3 dage.



Kurt Daniel Conradse~ (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Daniel Conradse~


Dato : 06-11-03 10:01


"Michael Jensen" <mij@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa977a5$0$29356$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:boamfq$isb$1@sunsite.dk...
> > Selvom de siger de trykker print her og nu af en evt. kopi,
> > og de fortæller dig den bliver sendt idag med b-post,
> > så er den altså en lille uge undervejs max. i systemet.
> >
>
> Når der udsendes regninger, ordrebekærftigelser osv. bliver de udskrevet
om
> natten og afsendt til Post Danmark. Da der sendes som b-post har Post
> Danmark 2 hverdage til at omdele brevet - dvs. der kan gå fra 2-3 dage.
>
>
Dag 7. efter kontakt til TDC regnings service. Stadig ingen
fakturer/opgørelse fra TDC suk suk!! Kan det tænkes jeg måske skal have
penge tilbage?(har før lånt dem penge i op til 3 mdr.uden at få renter) Det
måske derfor der ingen ting kommer? Eller er fordi de har travlt? De er jo
det teleselskab, der yder den "bedste service" Eller er det fordi de ønsker
en konfrontation? Og på den måde holder arbejdsmarked i gang, eller er det
fordi det snart er JUL? Eller er det bare fordi Teledanmark betegner sig
selv som en GUD. Jeg ved det ikke, men når det drejer sig om regninger så er
servicen ikke orden, det ved jeg efter mange års erfaring. Men pyt, når de
nu har det så svært, så skal jeg ikke træde på de svage de er forhåbentlig
en race der er ved at uddør.
Mange Kærlige Hilsner Til TDC. Kurt Daniel Conradsen



Ukendt (10-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-11-03 22:55

>Længe leve TDC og deres humbug og plat. Går den så går den!!!!!

Hold da op hvor I piver.
Jeg kan garantere at hos TDC totalløsninger bliver ingen snydt. de
skal bare have tålmodighed.
Hvor I jeres kundevilkår står der HVORNÅR I skal have et evt.
tilgodehavende??

>Ps. Jeg er rigtig glad for Tele2. Deres regning jeg har modtaget er helt i
>overensstemmelse med virkeligheden og det har den service jeg har modtaget i
>forbindelse med oprettelse af Adsl også. Alt hvad der er lovet har holdt
>stik til punkt og prikke (modsat de meget uheldige personer jeg har læst om
>her i NG)

Tillykke :)

>Har hørt indefra! Tror du der er rod i TDC? Nej det er meget værre!!

Nøj hvor du hører :)
Bare synd du hører forkert. Men hvis jeg tager røret og en kunde
opfører sig som du gør her i nyhedsgruppen kunne det da godt være at
du fik lov til at vente lidt længere. MEN du bliver ikke snydt.

/Jan


Kurt Daniel Conradse~ (11-11-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Daniel Conradse~


Dato : 11-11-03 11:14


"Jan G. Nielsen" <en email> skrev i en meddelelse
news:i420rvkf64hr95tntvaorh572fuk38qde4@4ax.com...
> >Længe leve TDC og deres humbug og plat. Går den så går den!!!!!
>
> Hold da op hvor I piver.
> Jeg kan garantere at hos TDC totalløsninger bliver ingen snydt. de
> skal bare have tålmodighed.
> Hvor I jeres kundevilkår står der HVORNÅR I skal have et evt.
> tilgodehavende??
>
> >Ps. Jeg er rigtig glad for Tele2. Deres regning jeg har modtaget er helt
i
> >overensstemmelse med virkeligheden og det har den service jeg har
modtaget i
> >forbindelse med oprettelse af Adsl også. Alt hvad der er lovet har holdt
> >stik til punkt og prikke (modsat de meget uheldige personer jeg har læst
om
> >her i NG)
>
> Tillykke :)
>
> >Har hørt indefra! Tror du der er rod i TDC? Nej det er meget værre!!
>
> Nøj hvor du hører :)
> Bare synd du hører forkert. Men hvis jeg tager røret og en kunde
> opfører sig som du gør her i nyhedsgruppen kunne det da godt være at
> du fik lov til at vente lidt længere. MEN du bliver ikke snydt.
>
> /Jan


Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
ikke får? Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra her på
usenet.

Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de, nu skulle de så
nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr. i
stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas dit
arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det være vi
alle blev tilfredse.

Mvh. Kurt Daniel Conradsen.



Ukendt (12-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-11-03 17:55

On Tue, 11 Nov 2003 11:13:41 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
<non@non.non> wrote:

>Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
>ikke får?

Ingen steder. Hvem påstår det?
Bare fordi en regning ikke kommer frem så hurtigt som du vil have det,
er ikke det samme som at der er nogen der vil snyde dig.

> Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
>originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra her på
>usenet.

Hvor jeg er ansat er egentlig sagen fuldstændig. For til forskel fra
andre personer kan jeg godt se ud over min egen næsetip. Derfor kan
jeg også godt følge dig at det er irriterende at ikke alle
opkrævninger er fejlfri og kommer når DU vil have det. Men det betyder
som sagt ikke at det er forsøg på snyd.

>Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de, nu skulle de så
>nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr. i
>stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas dit
>arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det være vi
>alle blev tilfredse.

Det er en del af mit arbejde at sørge for personer som dig. Så som før
fortalt: hvis du behandler andre mennesker sådan som du giver udtryk
for over for mig, forstår jeg godt den beherskede lyst til at hjælpe
dig.

Man ligger som man har redt, er der nogen der siger.

/Jan

Kurt Daniel Conradse~ (12-11-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Daniel Conradse~


Dato : 12-11-03 19:06


"Jan G. Nielsen" <en email> skrev i en meddelelse
news:g7p4rvodij1m0n0rgnlh3kq1e0oqjk8ei6@4ax.com...
> On Tue, 11 Nov 2003 11:13:41 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
> <non@non.non> wrote:
>
> >Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
> >ikke får?
>
> Ingen steder. Hvem påstår det?
> Bare fordi en regning ikke kommer frem så hurtigt som du vil have det,
> er ikke det samme som at der er nogen der vil snyde dig.
>
> > Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
> >originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra her

> >usenet.
>
> Hvor jeg er ansat er egentlig sagen fuldstændig. For til forskel fra
> andre personer kan jeg godt se ud over min egen næsetip. Derfor kan
> jeg også godt følge dig at det er irriterende at ikke alle
> opkrævninger er fejlfri og kommer når DU vil have det. Men det betyder
> som sagt ikke at det er forsøg på snyd.
>
> >Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de, nu skulle de så
> >nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr.
i
> >stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas
dit
> >arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det være
vi
> >alle blev tilfredse.
>
> Det er en del af mit arbejde at sørge for personer som dig. Så som før
> fortalt: hvis du behandler andre mennesker sådan som du giver udtryk
> for over for mig, forstår jeg godt den beherskede lyst til at hjælpe
> dig.
>
> Man ligger som man har redt, er der nogen der siger.
>
> /Jan

Ok Jan, nu står der jo ikke idiot på ryggen af mig!! Jeg kunne da ikke
drømme om at skælde folk ud i den anden ende af røret, det skal man sq ikke
have meget erfaring for at vide hvad der sker ved den form for opførelse. Næ
du, jeg taler altid pænt og roligt/diplomatisk og er meget imødekommen.



Men jeg går ud fra at det netop er i sådan et forum som her, jeg kan få lov
at komme af med den vrede, der ikke nytter noget, når man skal have en
dialog i gang med en service medarbejder i et Teleselskab, eller andet
handel sted pr. tlf. Jeg mener altid jeg har fået en god telefonisk dialog
med dem i den anden ende. Men holder hvad de lover, Nej det gør de ikke! Jeg
har et ukendt antal brændte cd-rom med samtaler gennem lang tid med Bl.a
TDC folk i røret

..

Fra en tid med ISDN havde jeg så mange problemer med at få det til at
kører, at jeg til sidst simpelthen optog samtaler for ikke at jeg skulle tro
det var mig selv, der ved blive tosset. Jeg fik en god behandling fra Tdc's
teknikker, der efter og i den sidste tid var i konstant kontakt til dem,
sørgede for at fik mit Ericsson modem, som ikke kunne fungere på mit system
og efter de havde sendt flere fax om at jeg skulle havde det uskiftet til
andet, fik jeg det til at virke de sidste 2 mdr. inden jeg kunne overgå til
Adsl.



Jeg mener at jeg efter bare de første 3mdr. skulle have haft det byttet om.
Men ak først efter 370 hotline opkald lykkes det. Havde man nu givet mig
Mini Vigor efter bare tredje forsøg, ja så kunne vi alle have sparret meget
besvær.



Men dinosaur selskaber som TDC skal der en lang sej kamp til for at bekæmpe.
Se nu bare hvordan de har siddet og malket Statskassen for 3 cifre
millionbeløb gennem de sidste år! De finder huller alle vegne, også hos
brugerne.



Mvh. Kurt Daniel Conradsen.



MJ (12-11-2003)
Kommentar
Fra : MJ


Dato : 12-11-03 21:23

On Wed, 12 Nov 2003 17:54:54 +0100, Jan G. Nielsen <en email> wrote:

>On Tue, 11 Nov 2003 11:13:41 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
><non@non.non> wrote:
>
>>Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
>>ikke får?
>
>Ingen steder. Hvem påstår det?
>Bare fordi en regning ikke kommer frem så hurtigt som du vil have det,
>er ikke det samme som at der er nogen der vil snyde dig.
>
>> Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
>>originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra her på
>>usenet.
>
>Hvor jeg er ansat er egentlig sagen fuldstændig. For til forskel fra
>andre personer kan jeg godt se ud over min egen næsetip. Derfor kan
>jeg også godt følge dig at det er irriterende at ikke alle
>opkrævninger er fejlfri og kommer når DU vil have det. Men det betyder
>som sagt ikke at det er forsøg på snyd.
>
>>Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de, nu skulle de så
>>nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr. i
>>stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas dit
>>arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det være vi
>>alle blev tilfredse.
>
>Det er en del af mit arbejde at sørge for personer som dig. Så som før
>fortalt: hvis du behandler andre mennesker sådan som du giver udtryk
>for over for mig, forstår jeg godt den beherskede lyst til at hjælpe
>dig.
>
>Man ligger som man har redt, er der nogen der siger.
>
>/Jan

Hej Jan

Tak fordi du skærer det ud i pap. så også han forsåtr det for der er
sgi langt ind imellem cellerne ??

MJ

Kurt Daniel Conradse~ (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Daniel Conradse~


Dato : 13-11-03 09:12


"MJ" <1234@ingenemail.dk> skrev i en meddelelse
news:qj55rv84tdo7pn43cn3603e032q15620j8@4ax.com...
> On Wed, 12 Nov 2003 17:54:54 +0100, Jan G. Nielsen <en email> wrote:
>
> >On Tue, 11 Nov 2003 11:13:41 +0100, "Kurt Daniel Conradsen"
> ><non@non.non> wrote:
> >
> >>Og hvor i markedsføringsloven står der, at jeg skal betale for noget jeg
> >>ikke får?
> >
> >Ingen steder. Hvem påstår det?
> >Bare fordi en regning ikke kommer frem så hurtigt som du vil have det,
> >er ikke det samme som at der er nogen der vil snyde dig.
> >
> >> Og er du ansat i TDC er du bare en af de ½hjerne løse Guds
> >>originaler, der er sværre at nå, og som vi er så vant til at høre fra
her på
> >>usenet.
> >
> >Hvor jeg er ansat er egentlig sagen fuldstændig. For til forskel fra
> >andre personer kan jeg godt se ud over min egen næsetip. Derfor kan
> >jeg også godt følge dig at det er irriterende at ikke alle
> >opkrævninger er fejlfri og kommer når DU vil have det. Men det betyder
> >som sagt ikke at det er forsøg på snyd.
> >
> >>Men ok jeg ringede endnu engang og denne gang lovede de, nu skulle de

> >>nok sende opgørelsen. Denne frem kom en uge efter, regning lød på 245kr.
i
> >>stedet for 1456kr! Fandens til forskel. Så til dig din tosse hjerne, pas
dit
> >>arbejde og lad os andre jordiske mennesker være i fred, så kunne det
være vi
> >>alle blev tilfredse.
> >
> >Det er en del af mit arbejde at sørge for personer som dig. Så som før
> >fortalt: hvis du behandler andre mennesker sådan som du giver udtryk
> >for over for mig, forstår jeg godt den beherskede lyst til at hjælpe
> >dig.
> >
> >Man ligger som man har redt, er der nogen der siger.
> >
> >/Jan
>
> Hej Jan
>
> Tak fordi du skærer det ud i pap. så også han forsåtr det for der er
> sgi langt ind imellem cellerne ??
>
> MJ

Jo, men det kan jo være nødvendigt for, at netop han skal kunne finde ud af
der er en verden udenfor..
Hilsen Kurt..



Jan G. Nielsen (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan G. Nielsen


Dato : 14-11-03 11:40

"Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> wrote in message news:<11Hsb.2477$sD5.2139@news.get2net.dk>...

> Jo, men det kan jo være nødvendigt for, at netop han skal kunne finde ud af
> der er en verden udenfor..
> Hilsen Kurt..

Nu kan det godt være at jeg misforstod MJ's indlæg....men.....??

/Jan

Kurt Daniel Conradse~ (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Daniel Conradse~


Dato : 14-11-03 13:22


"Jan G. Nielsen" <diddl@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
news:e2f52df9.0311140239.6c947346@posting.google.com...
> "Kurt Daniel Conradsen" <non@non.non> wrote in message
news:<11Hsb.2477$sD5.2139@news.get2net.dk>...
>
> > Jo, men det kan jo være nødvendigt for, at netop han skal kunne finde ud
af
> > der er en verden udenfor..
> > Hilsen Kurt..
>
> Nu kan det godt være at jeg misforstod MJ's indlæg....men.....??
>
> /Jan
Jo eller også var det mig der misforstod? Det er jeg så utrolig glad for,
for hvis ham MJ skulle være i besiddelse af de 32.000.000.000 hjerne celler
den menneskelige hjerne indeholder, ja så er det utroligt at han ikke kan
benytte dem bedre, end til de få linier han indlæg indeholder? Men måske han
er infantil og aldrig har lært andet?



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste