Be' om hjælp til to engelske ord...
Fra : MuLLE

Dato : 03-11-03 23:43

Hej NG.

Jeg håber i gider og hjælpe mig.
Hvad betyder / og hvad ér det danske ord for disse to engelske ord.

Moratorium
Ingratiate

MvH MuLLe

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-11-03 00:09

MuLLE (mullde_berg@hotmail.com) skrev følgende:
> Hej NG.
>
> Jeg håber i gider og hjælpe mig.
> Hvad betyder / og hvad ér det danske ord for disse to engelske ord.
>
> Moratorium
> Ingratiate

Jeg kan hjælpe dig med den rigtige gruppe:

- Martin

Fra : MuLLe

Dato : 04-11-03 00:12

> Jeg kan hjælpe dig med den rigtige gruppe:

Mange 1000 tak og undskyld..

MvH MuLLe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-11-03 00:14

MuLLE skrev:

>Hvad betyder / og hvad ér det danske ord for disse to engelske ord.

>Moratorium

Moratorium, udsættelse, foreløbigt forbud

>Ingratiate

at indynde sig (hos)

Yderligere spørgsmål og uddybelse kan du få i gruppen

hvortil jeg Xfutter.
(svar sendes til den gruppe og kan kun læses dér)

--
Bertel   http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-11-03 08:19

"MuLLE" <mullde_berg@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG.
>
> Jeg håber i gider og hjælpe mig.
> Hvad betyder / og hvad ér det danske ord for disse to engelske ord.
>
> Moratorium

Svarer lidt til respite som er henstand.

> Ingratiate

ingratiate [in´greishieit] vb.:
ingratiate oneself with (forsøge at) indynde (el. indsmigre) sig hos

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret: