dual sim?
Fra : Georg

Dato : 03-11-03 22:52

Nogen der ved hvad hvordan det der dual sim produkt virker? Man kan åbenbart
have to forskellige simkort, men hvordan skifter man mellem dem? Hvis man
alligevel skal åbne telefonen for at skifte kort, så er det jo ikke meget
bevendt.

Georg

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-03 00:01

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev....

> [...]
> man mellem dem? Hvis man alligevel skal åbne telefonen for at
> skifte kort, så er det jo ikke meget bevendt.

Jeg ved det ikke med det produkt du sikkert tænker på(dualsim.dk),
men andre lignende produkter skifter ved at slukke/tænde telefonen.

--
Kent Oldhøj

Fra : Dan Andersen

Dato : 06-11-03 22:31

Du skifter for aktivt udkald vha. #3700# + send

--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.regnvand.dk -

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-11-03 23:33

On Thu, 6 Nov 2003 22:31:25 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>Du skifter for aktivt udkald vha. #3700# + send

Vl det siga man kan vælge hvilket nummer man vil ringe ud fra uden at
tænde og slukke telefonen først ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

(slet fejlen i min email adresse)

Fra : Brian Larsen

Dato : 07-11-03 09:30

"Jesper Hansen" <lismoes@fejlenmail.dk> skrev i en meddelelse

> Vl det siga man kan vælge hvilket nummer man vil ringe ud fra uden at
> tænde og slukke telefonen først ?
>
> Med venlig hilsen
> Jesper Hansen
>
> (slet fejlen i min email adresse)

Er der nogen her som har erfaringer med dette produkt?

mvh
Brian

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-11-03 04:14

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev....

> Du skifter for aktivt udkald vha. #3700# + send

Hej Dan! Long time no see...

--
Kent Oldhøj tidl. NEC 2:236/70