TDC overgangsabonnement?
Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 14-04-01 15:31

Jeg har p.t. Cybercity fastpris, men som det vel er bekendt ophører
den ordning den 15. maj. Heldigvis kommer der TDC ADSL her i området,
og jeg har bestilt NetExpress. Efter sigende skulle ordrebekræftelsen
komme senest 17. april, men derefter kan der jo gå op til 3 måneder,
inden det kommer.

Hvad gør jeg så i mellemtiden? Har TDC en passende overgangsordning?
--
Lars Jørgen Helbo <helbo@bigfoot.com>
http://mrohs-helbo.homepage.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-04-01 15:40

On Sat, 14 Apr 2001 16:30:32 +0200, Lars Jørgen Helbo wrote:
> [...]
>inden det kommer.
>
>Hvad gør jeg så i mellemtiden? Har TDC en passende overgangsordning?

NetTid 80

http://www.internet.opasia.dk/abonnement/nettid/nettid_80.html

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 14-04-01 16:36

On 14 Apr 2001 14:39:39 GMT, jesper@wheel.dk (Jesper Skriver) wrote:

>NetTid 80

>http://www.internet.opasia.dk/abonnement/nettid/nettid_80.html

Og den kan jeg bestille, sådan at den kun gælder i den forhåbentlig
meget korte periode, hvor der bliver mangler?

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-04-01 16:47

On Sat, 14 Apr 2001 17:35:39 +0200, Lars Jørgen Helbo wrote:

>Og den kan jeg bestille, sådan at den kun gælder i den forhåbentlig
>meget korte periode, hvor der bliver mangler?

Hvis betingelserne ikke står der, så kan de flike mennesker garanteret
svare når du ringer og spørger ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Jens.

Dato : 17-04-01 14:07

Hvis du har ventet 30 dage på dit NE2 fra bestillingsdato har TDC et godt
tilbud - GRATIS nettid80 indtil NE2 kommer. Jeg har nu haft det gratis i 20
dage
/Jens

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 17-04-01 16:33

On Tue, 17 Apr 2001 15:07:11 +0200, "Jens." <cow-one@sol.dk> wrote:

> [...]
>tilbud - GRATIS nettid80 indtil NE2 kommer. Jeg har nu haft det gratis i 20

Det lyder godt. Så skal jeg bare have dem overtalt til at sende en
ordrebekræftelse. Sidst lovede de, at jeg skulle få den senest den 17.
april - det er da vist snart?