REQ: SMS-sender program
Fra : Hov-Hov

Dato : 14-04-01 15:03

Se subj. Det skal bare kunne sende SMS ligesom ex. besked.dk, men uden
reklamer. Må ikke være SonoNote.

Mvh. Johnny

Fra : Møgelmose

Dato : 14-04-01 15:56

Gerne et der kan sende gennem Faste som ADSL osv. hvis der er nogle der har
sådan et....
Er der ikke noget med at SmartSMS også kan sende alm. SMS'er og det kan jo
bruges til faste...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Hov-Hov

Dato : 14-04-01 17:56

> Er der ikke noget med at SmartSMS også kan sende alm. SMS'er og det kan jo
> bruges til faste...

SmartSMS koster 10 dollars pr. 100 SMS udenfor USA!

Derfor kan det ikke bruges...

Mvh. Johnny

Fra : Møgelmose

Dato : 14-04-01 18:02

Hvad med at søge efter et crack til det jeg fandt engang et der gjorde at du
selv kunne vælge din SMSC....!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Hov-Hov

Dato : 14-04-01 18:02

Jeg *har* fundet en anden mulighed: nemlig ICQ - der tager det 1 sek før
smsen når frem!!

Mvh. Johnny

Fra : Møgelmose

Dato : 14-04-01 18:08

Jeg kunne ikke finde ud af det ICQ pis man skal åbenbart være ICQ medlem for
at modtage dem da det nummer man sender til skal være registreret under et
ICQ navn.... Og hvor mange gide at oplyse sit telefon nummer når der findes
programmer der kan hacke ALT fra din profil (jeg har et program der kan
"negle" andres passwords så du kan spamme og blive smidt af af ICQ's HQ....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Fam.Vogn

Dato : 15-04-01 09:41

> [...]
for
> at modtage dem da det nummer man sender til skal være registreret under et

Det er jeg ikke sikker på, jeg har da sendt sms'er til min kæreste via icq,
det gik da fint nok, og hun er helt sikkert ikke på icq. Men for at bruge
ICQ skal mobilos være på enten telia, teledk eller sonofon... Jeg mener det
er de tre...

Mvh

MadMaxDK

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-04-01 03:49

"Hov-Hov" <dsl40117@vip.cybercity.dk> wrote:

>Se subj. Det skal bare kunne sende SMS ligesom ex. besked.dk, men uden
>reklamer. Må ikke være SonoNote.

Så lige denne link i en anden gruppe. Har ikke prøvet programmet.

http://www.connectotel.com/sms

Peter

Fra : Møgelmose

Dato : 15-04-01 09:56

Men det er ikke et smsc program men et e-mail til sms så vidt jeg kunne se
og det tror jeg ikke der er mange der har gode erfaringer med...!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk