Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 900NF
Fra : Lasse Bigum

Dato : 14-04-01 13:54

Jeg vil lige spørge gruppen igen, jeg har haft spørgsmålet oppe at vende
én gang, men nu vil jeg lige spørge igen.

Min 900NF ser fantastisk ud og det vil jeg også antage at jeres gør, men
er der nogen geometriproblemer på jeres? Jeg har fået min byttet siden
sidste gang, og det hjalp MEGET på problemet med at den trak teksten
sammen i venstre side, men den gør det stadig, dog i meget mindre
omfang. Det er nu blot svagt mærkbart, men stadigt synligt.

Er det noget jeg skal leve med, eller er det grundlag for at bytte
skærmen?

En sidste ting, er der nogen tips for at forkorte tiden for "warm-up"?

Tak på forhånd.....

/Lasse

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 15-04-01 01:51

"Lasse Bigum" <Zenith@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> sammen i venstre side, men den gør det stadig, dog i meget mindre
> omfang. Det er nu blot svagt mærkbart, men stadigt synligt.

Det er meget svært at udtale sig om, jeg har jo ikke set din skærm :)

> Er det noget jeg skal leve med, eller er det grundlag for at bytte
> skærmen?

Se DO

> En sidste ting, er der nogen tips for at forkorte tiden for "warm-up"?

Hvad mener du med "warm up"?

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Lasse Bigum

Dato : 16-04-01 23:38

> Det er meget svært at udtale sig om, jeg har jo ikke set din skærm :)

Ja okay, det er måske noget svært at udtale sig om når man ikke kan se
dt, hehe

> Hvad mener du med "warm up"?

Warm Up : den tid det tager for skærmen at varme op, sådan at
billedrøret skyder som det skal, der er tydelig forskel på om skærmen er
kold eller varm, billedet er mindre, og virker lidt skævt, men når
skærmen er varmet op ser den normal ud igen =)

/Lasse