MS Windows
briani 27239
Geninstallering af XP
Fra : Tina

Dato : 03-11-03 21:53

Kan nogen hjælpe ?

Jeg vil gerne geninstallere min xp, da min computer ligesom "hænger"...
men så er spørgsmålet bare, overskriver den alt, eller hva?

Venlig hilsen
Tina

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 03-11-03 22:01

">
> Jeg vil gerne geninstallere min xp, da min computer ligesom "hænger"...
> men så er spørgsmålet bare, overskriver den alt, eller hva?
>
> Venlig hilsen
> Tina
Hej
Den overskriver alle den updateringer fra Update, der til også service pak 1
hvis du har det. Dine dokumenter sker der ikke noget med.
Gunnar

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-11-03 22:03

Tina skrev :
> Kan nogen hjælpe ?
>
> Jeg vil gerne geninstallere min xp, da min computer ligesom "hænger"...
> men så er spørgsmålet bare, overskriver den alt, eller hva?

Ja, du bliver bedt om at formatere.
Hvis din harddisk er delt i to eller flere partitioner eller hvis du har
flere harddiske, er det kun C drevet der ryger.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Jens

Dato : 04-11-03 00:48

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, du bliver bedt om at formatere.

Man kan jo reparere.......

> Hvis din harddisk er delt i to eller flere partitioner eller hvis du har
> flere harddiske, er det kun C drevet der ryger.

Men det bedste er at flytte det vigtige til en anden disk/partition, og
formatere c drevet under install.........

Mvh jens

Fra : hcma

Dato : 04-11-03 15:16

"Tina" <tindal@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil gerne geninstallere min xp, da min computer ligesom "hænger"...
> men så er spørgsmålet bare, overskriver den alt, eller hva?

Her er en vejledning til reparation af Windows, så du beholder alle dine
indstillinger og data.
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
m v h
hc