Fifa 2004
Fra : Allan Gummer

Dato : 03-11-03 21:29

Jeg har købt dette spil, kan det vikeligt passe at man ikke kan ændre
tastatur tasterne som er forvalgt til a spille spillet med!

Jeg kan ikke finde det i manuelen.

Er der nogle der har fundet ud af man kan ændre det el. er det bare
fastlagt.

A.G.

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 03-11-03 23:02

"Allan Gummer" <Allan@Gummer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde det i manuelen.
>
> Er der nogle der har fundet ud af man kan ændre det el. er det bare

Hvor fa'en har du fået fat i det?

Bam-Bam

Fra : Flare

Dato : 04-11-03 23:34

> Hvor fa'en har du fået fat i det?

Det er jo lige kommet på sharereactor.com ;) Så hvor mon. MEN jeg dømmer
ikke. Jeg er fuldstændig fløjtende lieglad med hvordan han har fået fat i
det. Bare han så lod være med at sige at han havde købt det. Havde han det,
behøvede han ikke at sige det. Det burde være en selvfølge.

Anyway. Jeg faldt bare lig over hans udtalelse om at han havde KØBT det, så
kunne jeg ikke lade værd med at så om det mon ikke lige præcis skulle være
blevet releaset på nette....og jo..

Anders

Fra : rane

Dato : 04-11-03 18:50

On Mon, 3 Nov 2003 21:29:10 +0100, "Allan Gummer" <Allan@Gummer.dk>
wrote:

>Jeg har købt dette spil, kan det vikeligt passe at man ikke kan ændre
>tastatur tasterne som er forvalgt til a spille spillet med!

Det kan man åbenbart ikke ændre. Iflg. soccergaming.tv er der MANGE
problemer med Fifa 2004 - det virker som om de har released en
pre-alpha version, mener mange faktisk.

Andre ting du heller ikke kan indstille i spillet:

- Details
- Gamma

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 04-11-03 19:32

"rane" <nada@adasf.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> pre-alpha version, mener mange faktisk.
>
> Andre ting du heller ikke kan indstille i spillet:

Gamma er da også ligegyldigt. Du kan da til nød sætte det op for dit
GFX-kort inden du skal spille hvis det er et problem.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Jakob

Dato : 04-11-03 22:28

Jeg har lige prøvet demoen til Pro Evolution Soccer 3.

Fifa 2004 go home. (jeg har prøvet Fifa2004 og er ikke specielt
imponeret)

Men det er jeg over det realistiske fodboldsimulation jeg ser i PES3.

Fra : rane

Dato : 05-11-03 10:01

On Tue, 4 Nov 2003 19:32:07 +0100, "Morten Holberg Nielsen"
<holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote:

>Gamma er da også ligegyldigt. Du kan da til nød sætte det op for dit
>GFX-kort inden du skal spille hvis det er et problem.

Det er heller ikke fordi det ville genere mig overhovedet - men det
generer åbenbart nogen personer på soccergaming.tv.

Det mest opsigtsvækkende er da også, at EA Sports BEVIDST har released
et ukomplet spil der ikke engang indeholder Multiplayer og andre
vigtige ting. Nu offentliggør de så en patch, hvor Multiplayer er
blevet fixed samt et par andre vigtige ting som HELLER ikke var med i
final release, såsom:

- Added Multiplayer (Direct IP and Local Area Network) in Game Modes
- Added Controller Settings in Options (allowing you to customise
controls)
- Added Detail Level in Advanced Settings
- Added Save Replay in Instant Replay
- Fixed loss of mouse control in Practice Pause Menu

Det er useriøst og minder næsten om Microsofts udgivelser. Hvordan kan
man udgive et ukomplet spil og så fikse alt det de ikke kunne nå med
en patch senere? Det skal sgi da være i butiksversionen!

Men never mind - PES3 kommer snart og så kan Fifa sejle sin egen sø :)

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-11-03 10:14

> On Tue, 4 Nov 2003 19:32:07 +0100, "Morten Holberg Nielsen"

> Men never mind - PES3 kommer snart og så kan Fifa sejle sin egen sø :)

Præcist!

Fra : Sandman

Dato : 05-11-03 10:47

> [...]
> - Added Detail Level in Advanced Settings
> - Added Save Replay in Instant Replay
> - Fixed loss of mouse control in Practice Pause Menu

-----
Nu har jeg selv været meget til fifa førhen og spillede det på ps2 i
weekenden. Har
du et link til hvor man evt. kan hente patchen og læse om det.....?? Vil
bare vide om
jeg skal købe fifa2004 eller vente på PES3 som jeg iøvrigt forventer mig
rigtig meget
af. (klart det bedste til PS2 + demoen til PC virker ok...).

PES3 demoen til PC lugter meget af en kopiering af PS2-versionen, har nogen
set den rigtigt menu-opbygning uden "lugten" af PS2...??

S@ndman
------

Fra : Mark

Dato : 05-11-03 10:55

On Wed, 5 Nov 2003 10:47:07 +0100, "Sandman" <sandman@ofir.dk> wrote:

om det.....?? Vil
> [...]

>PES3 demoen til PC lugter meget af en kopiering af PS2-versionen, har nogen
>set den rigtigt menu-opbygning uden "lugten" af PS2...??

Næh, men jeg har intet imod hvis det på alle måder bliver en direkte
kopiering fra PS2. Jeg har tænkt mig at bruge mit TV-out og spille på
mit TV, så godt med nogle tydelige menuer :)

Jeg overvejer også at købe den adapter som gør det muligt at bruge
PS2-gamepads til brug i netop dette spil :)

Fra : Sandman

Dato : 05-11-03 11:18

> Jeg overvejer også at købe den adapter som gør det muligt at bruge
> PS2-gamepads til brug i netop dette spil :)
-------
Jeg har prøvet demoen af fifa2004 og spillede der med min Gravis
gamepad - det virkede tilsyneladende godt - så kig evt. på:

http://www.gravis.com/products/pro_eli_c1005.html

S@ndman
---------

Fra : Christian Catu

Dato : 08-11-03 11:14

On Wed, 05 Nov 2003 10:54:36 +0100, Mark wrote:

> [...]

> kopiering fra PS2. Jeg har tænkt mig at bruge mit TV-out og spille på
> mit TV, så godt med nogle tydelige menuer :)

Hvad er så lige fordelen ved at spille det på computeren i stedet for
Ps2'en? Jeg skulle da mene at den eneste fordel ville være bedre opløsning
på monitor på computer"!

Fra : rane

Dato : 05-11-03 11:55

> [...]

>rigtig meget
>af. (klart det bedste til PS2 + demoen til PC virker ok...).

Inde på soccergaming.tv (Fifa 2004 forummet) er der et sticky topic
med patch detaljer. Der er ikke kommet download links endnu, men de
vil helt sikkert blive postet i den tråd.

>PES3 demoen til PC lugter meget af en kopiering af PS2-versionen, har nogen
>set den rigtigt menu-opbygning uden "lugten" af PS2...??

Gør mig intet at den bliver præcis ligesom PS2-udgaven - faktisk håber
jeg det er tilfældet :)

Fra : Sandman

Dato : 05-11-03 11:43

> [...]
> man udgive et ukomplet spil og så fikse alt det de ikke kunne nå med
> en patch senere? Det skal sgi da være i butiksversionen!

Det udkommer i dag i USA - så det er sgu hurtigt med en patch, er der
et link til patchen...??

S@ndman
-----