mirakel spray
Fra : kim ell

Dato : 03-11-03 21:32

Hej.

Så I indslaget på Svensk TV2 med den der "mirakel spray" som gør det umuligt
at tage billeder af nummerpladen ??

Jeg har fundet dem hos www.uniq-import.dk
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=008-018-00004444

Jeg har bestilt én, og venter nu spændt på at modtage den.

Kim

Fra : C. Caspersen

Dato : 03-11-03 21:34

"kim ell" <k.e@vapnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har bestilt én, og venter nu spændt på at modtage den.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL - har du "nosser" til at afprøve, om det virker ???

/Caspersen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-11-03 21:38

On Mon, 3 Nov 2003 21:32:14 +0100, "kim ell" <k.e@vapnet.dk> wrote:

> [...]
>http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=008-018-00004444
>
>Jeg har bestilt én, og venter nu spændt på at modtage den.

Kære Jacob Buksti.

Jeg synes det er i orden at du vil gardere dig mod fremtidig
eksponering i den samlede danske verdenspresse, men det er
ualmindeligt ufint at du skriver under synonymet kim!

Venlig hilsen
Folmer

Fra : //zigge

Dato : 03-11-03 22:49

> [...]
> eksponering i den samlede danske verdenspresse, men det er
> ualmindeligt ufint at du skriver under synonymet kim!

Hej Folmer.

Jacob lever bare i en verden hvor man tror at hvis man ikke kan se dig så
kan du heller ikke se ham
Det understreges af at han ikke ej heller, kan se at det er en suverent
dårligt lavet reklame for et totalt værdiløst produkt - det er i hvert fald
hvad reklamebilledet fortæller mig.

Mvh
//zigge

Fra : RpR

Dato : 03-11-03 23:04

> [...]
> Det understreges af at han ikke ej heller, kan se at det er en suverent
> dårligt lavet reklame for et totalt værdiløst produkt - det er i hvert

Jeg så lige videoen i bunden af siden, og den virker ihvertfald
overbevisende.
Snakkede med et par fartglade gutter fra USA via ICQ, og det lader til alm.
hårspray kan gøre det samme?
Hvem prøver? =)

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Spangkuk

Dato : 03-11-03 23:39

> Kære Jacob Buksti.
>
> Jeg synes det er i orden at du vil gardere dig mod fremtidig
> eksponering i den samlede danske verdenspresse, men det er
> ualmindeligt ufint at du skriver under synonymet kim!

Kult ! Go' humor !

Spang

Fra : Soren Pedersen

Dato : 03-11-03 22:01

Allerede når man ser "efter"-billedet hvor de har lagt en blænde over pladen
burde du blive mistænkelig.......

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : RpR

Dato : 03-11-03 22:42

> Allerede når man ser "efter"-billedet hvor de har lagt en blænde over
pladen
> burde du blive mistænkelig.......

Mistænkelig? Jeg synes det lugter langt væk af bondefangeri.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 03-11-03 22:41

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> wrote in message
> Allerede når man ser "efter"-billedet hvor de har lagt en blænde over
pladen
> burde du blive mistænkelig.......

Og sikke som bagklappen dog skinner .. det må jo være stealth-film og
poler-glans i en og samme dåse .. :)

/Jan

Fra : Brian Jensen

Dato : 07-11-03 01:16

In article <bobs16$bc1$1@sunsite.dk>, jhm@NOSPAM.kom.auc.dk says...
> Og sikke som bagklappen dog skinner .. det må jo være stealth-film og
> poler-glans i en og samme dåse .. :)

Du kan endda stadig se noget af det første 0 og teksten lige under hvis
du kigger godt efter. Det kan godt være at produktet virker, men det der
billede er 112% FAKE!

Mvh
Brian

Fra : Spangkuk

Dato : 03-11-03 23:42

Mjaaaehh...

Jeg har læst jeres indlæg herunder, men vil nu bare vide.:

Jeg har planlagt et røveri imod en bank.

Kan jeg nøjes med at spraye mig i fjæset med denne vidunder-spray, eller
skal jeg absolut vade rundt med en nylon-strømpe over mit velsiddende
hår ?

Spang

Fra : RpR

Dato : 04-11-03 00:47

> [...]
>
> Kan jeg nøjes med at spraye mig i fjæset med denne vidunder-spray, eller
> skal jeg absolut vade rundt med en nylon-strømpe over mit velsiddende

Det var da en spændende ide du har der

Tror nu nok der skal være en del øjenvidner der kan beskrive en meget
"strålende" mand

Fra : Bo Christensen

Dato : 04-11-03 09:16

Hej,
kan du ikke prøve at teste den ved at lave et foto med blitz,
med et normalt kamera, eller et digitalt kamera,
prøv evt. at poste det i dk.binaer, så vi alle kan se effekten

mvh bo

Fra : JS

Dato : 04-11-03 09:28

> [...]
> http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=008-018-00004444
>
> Jeg har bestilt én, og venter nu spændt på at modtage den.

Er det ikke nemmere at overholde fartgrænserne???

Fra : Mark Sandberg

Dato : 04-11-03 10:28

"JS" skrev i en meddelelse:

> Er det ikke nemmere at overholde fartgrænserne???

Stil istedet det spørgsmål til Jacob Buksti og René la Cour Sell !!

/Mark.

Fra : JS

Dato : 04-11-03 11:40

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> Stil istedet det spørgsmål til Jacob Buksti og René la Cour Sell !!

Hvorfor?
Bruger de mirakelspray? Det ser da trods alt ud til at de ikke skjuler det
når de gør noget dumt.

(Ps. Jeg har INTET til overs for Buksti. René's udtalelser virker ikke
overraskende hans funktion taget i betragtning og hans forseelse er så lille
at den ikke er værd at koge suppe på)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-11-03 11:55

On Tue, 4 Nov 2003 11:39:57 +0100, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>og hans forseelse er så lille at den ikke er værd at koge suppe på

En overskridelse på 24% i et byområde er vel næppe lille!

/Mogens

Fra : JS

Dato : 04-11-03 16:29

> En overskridelse på 24% i et byområde er vel næppe lille!

Nej, ikke når du stiller det sådan op, men en forøgelse fra 50 til 60 kan
ske med et øjebliks uopmærksomhed i modstætning til Bukstis latterlige
kørsel.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-11-03 17:10

On Tue, 4 Nov 2003 16:28:53 +0100, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Nej, ikke når du stiller det sådan op

10=44 !

>men en forøgelse fra 50 til 60 kan ske med et øjebliks
>uopmærksomhed i modstætning til Bukstis latterlige
>kørsel.

Dét gør da ikke sagen bedre!
I min verden er en overskridelse i byen LANGT værre end på motorvejen

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-03 17:26

> I min verden er en overskridelse i byen LANGT værre end på motorvejen

Fuldkommen enig...!!

At køre stærkt i byerne er totalt hjernedødt - på motorvejen er det helt fint
såfremt man har bilen og evnerne til det.

Her tænkes ikke på evnerne til at køre sidelæns over alle fire hjul - men om evnen
til hurtigt at identificere den situation, hvor der IKKE skal køres hurtigt.

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)

Fra : RpR

Dato : 04-11-03 18:11

> [...]
om evnen
> til hurtigt at identificere den situation, hvor der IKKE skal køres

Så i mener at 62km/t i byen er værre end 173km/t på motorvejen?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-11-03 18:16

On Tue, 4 Nov 2003 18:10:36 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote:

>Så i mener at 62km/t i byen er værre end 173km/t på motorvejen?

Som Jan skriver: Under de rette forudsætninger og ikke mindst med det
rette automobil (!) er dét intet problem...

/Mogens

Fra : René Lønstrup

Dato : 04-11-03 18:56

Mogens Knudsen wrote:

> Som Jan skriver: Under de rette forudsætninger og ikke mindst med det
> rette automobil (!) er dét intet problem...

Nu bliver jeg sq sikkert buh'et ud af gruppen, men here goes :
Under de rette forhold og på de rette steder mener jeg ikke at 62km/t i en
50km/t zone nødvendigvis er så galt som mange gør det til. Det er
selvfølgelig langt fra alle steder det kan forsvares, men jeg mener nu nok
at de findes..

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Martin Kiefer

Dato : 04-11-03 18:53

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Så i mener at 62km/t i byen er værre end 173km/t på motorvejen?

Ja bestemt da, risikoen for at et eller andet kommer springende ud foran
bilen er langt større i et byområde end på en motorvej!

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : RpR

Dato : 04-11-03 21:11

> Ja bestemt da, risikoen for at et eller andet kommer springende ud foran
> bilen er langt større i et byområde end på en motorvej!

Synes efterhånden jeg har været nok vidne til folk der har været tæt på at
køre galt på motorvejen fordi bilister bare svinger ud til en overhaling
uden at orientere sig bagud, hvor der (specielt tyskere hernede tæt ved
grænsen) kommer drønende med hastigheder tæt på 200km/t.

Nu er der selvfølgelig forskel på byer, veje, trafik, osv. men når jeg hver
morgen luller gennem Sønderborg by på vej til skolen så møder jeg ikke én
der overholder de 50km/t i byen. Hastigheder nær 80km/t på Alsgade (som er
en af de større i byen, 1½ gang så bred som landevejen) er meget normalt.
Taxa'erne om natten kører endnu stærkere.

Og så lige for at sætte en prik over i'et: Det er uhyggeligt så dobbelt
moralske nogle er. Folk HIMLER op om 62km/t i en byzone, men jeg vil æde en
gammel hat på at over 90% af dem ikke overholder de 50km/t når det kommer
til stykket.
I en razzir foretaget i min bitte landsby nedad hovedgaden blev der på to
timer stoppet 75(!) bilister der kørte for stærkt. 3 mistede pappet, 1
skulle op til køreprøve, 1 havde fået lidt for mange fyraftens bajere og en
helt anden havde slet ikke kortet.

Kors i røven.

Fra : Tom

Dato : 04-11-03 21:41

> [...]
> en af de større i byen, 1½ gang så bred som landevejen) er meget normalt.
> Taxa'erne om natten kører endnu stærkere.

Jep....Als har bestemt landets dårligste bilister

--
Tom

Fra : RpR

Dato : 04-11-03 22:58

> Jep....Als har bestemt landets dårligste bilister

Det vil jeg så gerne give dig ret i

Fra : peter

Dato : 04-11-03 21:42

"RpR" <
> [...]
en
> gammel hat på at over 90% af dem ikke overholder de 50km/t når det kommer

Jeg må tilstå jeg stort set aldrig overholder fartgrænserne. Normalt ikke
over 70%, men det sker nok alligevel mindst 1 gang på hver tur....

Det er ikke sådan jeg hele tiden ligger på den forkerte side - tit følger
jeg bare trafikken (Hviket dog gør at man for det meste liger over 80 km/t).

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-03 19:12

> Så i mener at 62km/t i byen er værre end 173km/t på motorvejen?

Det er helt umulgt at sige, hvad der er farligst, hvis man ikke nøje får beskrevet
de nærmere omstændigheder.

Oftest vil jeg sige, at det ér farligere at køre 63 i tæt bebyggelse, end det er
at køre 173 på en øde motorvej.

Antallet af trafikdræbte giver mig ret.

Fra : Martin Kiefer

Dato : 04-11-03 18:52

> I min verden er en overskridelse i byen LANGT værre end på motorvejen

Jeg sad og tænkte præcist det samme da jeg hørte om hans forseelse i et
byområde.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 04-11-03 11:52

JS wrote:
> (Ps. Jeg har INTET til overs for Buksti. René's udtalelser virker ikke
> overraskende hans funktion taget i betragtning og hans forseelse er
> så lille at den ikke er værd at koge suppe på)

Så lille? Jeg synes nu at 173kmt er meget, men det er nok set i lyset af
at min pottet ikke kan løbe så stærkt.

mvh
Henning

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-11-03 13:17

Henning Præstegaard wrote:

> Så lille? Jeg synes nu at 173kmt er meget, men det er nok set i lyset af
> at min pottet ikke kan løbe så stærkt.

Læs teksten, Rene's ikke Hykler Buksti's forseelse.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : phk

Dato : 04-11-03 13:17

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke nemmere at overholde fartgrænserne???

Jo, men det er ikke så sjovt.

--
Per, Esbjerg

Fra : JS

Dato : 04-11-03 16:32

> "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo, men det er ikke så sjovt.

Nej det ses tydeligt, jf. f.eks. beskrivelsen ovenfor fra Grenåvejen!