Gry Johansen
Fra : Brian Ehlers Peterse~

Dato : 03-11-03 19:29

Hej alle.
Jeg mener at kunne huske at Gry Johansen (Kloden drejer) skiftede navn til
Bo Andersen, måske!
Dette væddemål drejer sig om æren og det er vigtig for mig at jeg har ret,
men bekræft det lige, den der kan. Måske var det ikke Andersen, men i
hvert fald Bo. Er det rigtigt???

Mvh
Brian

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-11-03 10:34

Brian Ehlers Petersen skrev bl.a.:

> Jeg mener at kunne huske at Gry Johansen (Kloden drejer) skiftede navn til
> Bo Andersen, måske!

Så må hun vel være blevet til en han? Eller har hun/han været i kløerne på en
numerolog?

Mellem os sagt synes jeg det lyder usandsynligt du skulle kunne vinde dette
væddemål.

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-11-03 11:03

Jørgen Grandt wrote:

> Mellem os sagt synes jeg det lyder usandsynligt du skulle kunne vinde dette
> væddemål.

Jeps, lige så usandsynligt som at man afholder et Melodi Grand Prix for
børn! Så vidt jeg husker, skiftede hun navn i forbindelse med en
lancering i Tyskland. Jeg kan ikke huske, om det var både for- og
efternavn, men hun brugte i hvert fald sin tidligere kæreste og managers
fornavn, og det var vist Bo.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-11-03 16:02

Kim Ludvigsen skrev bl.a.:

> (...) men hun brugte i hvert fald sin tidligere kæreste og managers fornavn, og det
> var vist Bo.

Såh? Men har det så ikke været som *kunstner*navn? Vel næppe en decideret og
officiel navneændring. Bo er ikke med på listen over godkendte pigenavne:
http://www.hum.ku.dk/navnef/godkpige.htm

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-11-03 16:39

Jørgen Grandt wrote:

> Såh? Men har det så ikke været som *kunstner*navn? Vel næppe en decideret og
> officiel navneændring. Bo er ikke med på listen over godkendte pigenavne:
> http://www.hum.ku.dk/navnef/godkpige.htm

Ifølge præsentationen ved Zulu Awards lyder hun ihvertfald stadig navnet
Gry.

/Robert

Fra : Jacob E.

Dato : 04-11-03 19:29

"Brian Ehlers Petersen" <bep@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
> Dette væddemål drejer sig om æren og det er vigtig for mig at jeg har ret,
> men bekræft det lige, den der kan. Måske var det ikke Andersen, men i

Du har helt ret. Og det har Kim Ludvigsen også.

Mvh Jacob