jim carrey??
Fra : pet detektive

Dato : 03-11-03 19:19

Jeg mangler en film i min jim carrey collection, det er filmen Once bitten
fra 1985, er der nogen der ved hvor den kan fåes på dvd, gerne over
nettet???

På forhånd tak for hjælpen

MVH

Fra : Per Moreau

Dato : 04-11-03 13:47

"pet detektive" <nikihansen@hotmail.com> wrote in

> Jeg mangler en film i min jim carrey collection, det er filmen Once
> bitten fra 1985, er der nogen der ved hvor den kan fåes på dvd, gerne
> [...]
Det eneste sted jeg har set den på DVD er hos Amazon.com,
men der er der jo store chancer for at tolden snupper den og at det
så koster en lille hund ekstra for at få den udleveret.

Mvh
Per M.

Fra : L

Dato : 07-11-03 10:55