Har i en "madfilm", eller er jeg underlig?
Fra : Kong Kent

Dato : 03-11-03 19:02

Ja, subj. siger vel det hele, eller skal der uddybes?

Når kæresten er ude af huset smasker jeg altid en Lasagnette (ja, Knorrs den
bedste!!!!) sammen, smider den i ovnen og skal så se en film mens jeg spiser
dette. I lang tid var det altid "Meet Joe Black" jeg så omkring 30 min. af
når jeg spiste, og den blev så set igennem i løbet af et par dage (gerne
fordelt over flere uger).

Sidenhen har film som "Thirteen Days", "Any Given Sunday" og "Blood In Blood
Out" haft æren. I dag veksler jeg mellem "Leon - The Professional (EU cut)",
"Apocalypse Now: Redux" og nogle Matador afsnit i dvd-maskinen hver gang jeg
skal spise min lasagnette, eller den opvarmede mad fra i går.

Er der andre end mig der har den vane, at have en film liggende, halvvejs
set og klar til at gå i gang med næste gang man lige sidder over
aftensmaden?

Spøjst egentlig. Tror nok jeg har set "Thirteen Days" og "Any Given Sunday"
over 20 gange respektivt, og i dag sætter jeg bare lortet i. Har kæresten så
været alene hjemme, sat den i gang forfra, og slukket midt i filmen, så
starter jeg den bare og tager den derfra hvor hun er kommet. Så "indædt"
(godt ordvalg, topic taget i betragtning) er nogle af filmene efterhånden
ved at være

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-11-03 19:18

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> Er der andre end mig der har den vane, at have en film liggende, halvvejs
> set og klar til at gå i gang med næste gang man lige sidder over
> aftensmaden?

For mig er det ekstramateriale der bliver
set igennem, for det kræver ikke den fulde
opmærksomhed og har en begrænset spilletid, der
passer meget godt med et måltid.

/Brian

Fra : Michael Skov

Dato : 03-11-03 20:00

Ikke en mad film men en serie.

VI ser altid simpsons ALTID

Det er faktisk lidt sygt *lol*

MU!

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-11-03 20:21

Michael Skov wrote:

> Ikke en mad film men en serie.
>
> VI ser altid simpsons ALTID
>
> Det er faktisk lidt sygt *lol*

Det er _præcis_ det samme hos os. Vi ser det ALTID og ja, det er lidt
sygt :)

/David

Fra : Kostas

Dato : 04-11-03 23:21

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:bo69me$js1$1
@news.net.uni-c.dk:

> Det er _præcis_ det samme hos os. Vi ser det ALTID og ja, det er lidt
> sygt :)
>
> /David

Her står den på Raymond eller hvis tidspunktet ikke lige passer - så ryger
en af venner dvd'erne (har alle 9 sæson'er) i afspilleren... dem kan vi
snart udenad

--
med venlig hilsen

Kostas Panayotis

"Its a moo point."
"Moo point?
"Yeah , like a cows opinion , it doesn't matter"

Fra : Peter Holm

Dato : 06-11-03 09:16

Michael Skov wrote:
> Ikke en mad film men en serie.
>
> VI ser altid simpsons ALTID
>
> Det er faktisk lidt sygt *lol*
>
> MU!

jeg må bekende mig til samme sygdom

Fra : Naess

Dato : 03-11-03 20:28

> Er der andre end mig der har den vane, at have en film liggende, halvvejs
> set og klar til at gå i gang med næste gang man lige sidder over
> aftensmaden?

En af livets små fornøjelser!
- Jo, jeg har samme vane om morgen når jeg er kommet hjem fra natholdet og
skal gearere ned.

Når jeg har været et tur under bruseren og fået mig et par friske
"håndværkere" fra bageren til kl. 7.00 TV-avisen, ser jeg altid omkring
30-40 min. af en DVD'er eller en film jeg har optaget på Canal Digital inden
jeg begynder at nikke med hovedet og går i seng. Når jeg står op om
eftermiddagen ser jeg som regel 20-30 min. videre på filmen mens jeg
"vågner".

Jeg vil mene at "Payback" med Mel G., "Amélie", "Lawrence of Arabia" og
"Band of Brothers" er det hidtil mest sete morgen-TV herhjemme

--
Hilsen / Regards
Kevin Naess

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-11-03 21:58

Kong Kent escribió / skrev

> Er der andre end mig der har den vane, at have en film liggende,
> halvvejs set og klar til at g† i gang med n‘ste gang man lige
> sidder over aftensmaden?

Jeps, omend det plejer at være kommentatorspor jeg høvler igennem på den
måde.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jokerman

Dato : 04-11-03 18:43

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> (godt ordvalg, topic taget i betragtning) er nogle af filmene efterhånden

Jeg har altid en film siddende i afspilleren til når jeg skal spise alene. I
øjeblikket er det Oliver Stones "The Doors", men det har været både "The
Hours" og Austin Powers filmene. De sidste er for øvrigt glimrende. Jeg har
dog en anden særlighed med mad og film. Når jeg spiser boulionsuppe skal jeg
bare se "Barton Fink" af Coen Bdr. Det hører simpelthen sammen, hvorfor ved
jeg ikke.

God Appetit
Hilsen Jokerman

Fra : Malene Hald

Dato : 06-11-03 11:45

> Er der andre end mig der har den vane, at have en film liggende, halvvejs
> set og klar til at gå i gang med næste gang man lige sidder over
> aftensmaden?

Jeg har aldrig gjort det med film, for jeg skal helst se det hele på
engang - man kan ikke bare slukke når det er spændende! Til gengæld passer
et afsnit af "Friends" vanvittigt godt til en gang aftensmad. Nu har jeg
bare set dem jeg har, og har ikke råd til at købe flere. Er hoppet på at se
Buffy forefra på Zulu, den kommer kl 6, så den ser jeg gerne sammen med
aftensmaden:)

Malene