Skærme
Fijala 3554
LG F900P
Fra : mew2k

Dato : 03-11-03 18:03

Hephey,

Nogen som har erfaringer med LG's F900P model? Farver, skarphed osv.
Er pengene givet godt ud (ca. 2600 kr.) - Eller kan man få noget som er
bedre for mindre?

Skærmen skal primært bruges til kontorprogrammer, spil samt almindelig surf.

http://shor.ter.dk/699439381 - Link til produktet på LG's hjemmeside.

På forhånd tak

Fra : TS

Dato : 03-11-03 18:38

mew2k wrote:
> [...]
> bedre for mindre?
>
> Skærmen skal primært bruges til kontorprogrammer, spil samt almindelig surf.

Hejsa

Jeg har faktisk selv sådan en skærm som jeg købte I december sidste år.
Jeg kører den I 1400*1050 ved 85 Hz - hvor billedet står rimelig godt

Hvis du vil give mindre kan du købe en brugt - jeg har nemlig planer om
at sælge min for at købe en fladskærm I stedet for. En 19'' er rimelig
stor at have I stuen ift. en fladskærm.

Mvh TS

PS. Mail mig på: tosch -fjern dette og mellemrum- snabel a privat.dk

Fra : Jakob

Dato : 03-11-03 20:48

Jeg vil gerne købe din skærm hvis du vil af med den!

--
Mvh - Regards
Jakob