Problem med bios upgrade K7S5A
Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 03-11-03 17:25

Hej gruppe!
Efter at have kopieret, aminf333.exe, fra den medfølgende cd, og downloaded
og kopieret sidste nye bios 021029.rom
fra ECS's hjemmeside, over på en disk, starter jeg fra a:\ med aminf333.
Programmet finder chipsættet og bios chippen (W49F002U-12) og følgende
meddelelse skrives
ERROR 2-- FILE DOES NOT EKSISTE

Hvorfor?? og hvilken fil er det der ikke eksisterer.
Med håb om hjælp.
Hilsen kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-11-03 17:56

"kim jensen\(8340\)" <hanne-kim@vip.cybercity.dk> crashed Echelon
writing news:bo5vj9$20es$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> og følgende meddelelse skrives
> ERROR 2-- FILE DOES NOT EKSISTE
>
> Hvorfor?? og hvilken fil er det der ikke eksisterer.

Du skal vel i programmet indtaste at det er 021029.rom filen du vil
opdatere med. Det ved flash programmet jo ikke.

Men mon ikke du også finder et opdatere flasher program på producentens
hjemmeside. Der ville jeg i hvert fald hente programmet fra.

--
Bjarke Andersen

Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 03-11-03 18:03

Hej!
Under normal bios opgradering spørger flash programmet efter, i dette
tilfælde hvilken .rom fil der skal flashes med.
Det spørger det ikke om her . Der kommer kun ERROR 2-- FILE DOES NOT
EKSISTE hvorefter programmet springer tilbage til A:\.
Aminf333 er også hentet fra ECS's hjemmeside og afprøvet Samme resultat.
Er der en bestemt måde Disketten skal skrives ??
På disketten er kun filerne aminf333.exe, og 021029.ROM.
Hilsen kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-11-03 19:10

> [...]
> Er der en bestemt måde Disketten skal skrives ??
> På disketten er kun filerne aminf333.exe, og 021029.ROM.

Skriver du "aminf333 021029.rom" I en linje, som beskrevet på hjemmesiden?

--
Bjarke Andersen

Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 03-11-03 23:02

Hej!
Nej, det vil jeg prøve.
Tak for svar.
Hilsen kim

Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 03-11-03 23:32

Hej!
Ja, hvad er nu det for noget nymodens noget.
Jeg fandt det " selv følgeligt ikke nødvendigt" at se på hjemmesiden,
;; JEG HAR JO OPGRADERET MANGE GANGE ;; meeeen man kan jo heldigvis blive
klogere.
Mange tak for hjælpen.
Hilsen kim