DKK-træning i Århus
Fra : Therese

Dato : 03-11-03 17:04

Er der nogen herinde, der kender til en anden træningsplads i Århus-området,
hvor man træner lydighed efter DKK-principper.

Vi har tænkt os at flytte fra DKK-kreds 6's træningsplads i Sabro grundet
bl.a. for mange hunde til for få trænere.
Da jeg har en meget talentfuld hund , vil vi gerne kunne fortsætte med at
gå op til prøver i DKK-regi.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Helle Holst

Dato : 04-11-03 21:57

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message news:<3fa67de5$0$29337$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> bl.a. for mange hunde til for få trænere.
> Da jeg har en meget talentfuld hund , vil vi gerne kunne fortsætte med at

Hej Therese!

Jeg forstår ikke helt dit kritik punkt med for mange hunde på holdene,
da der på det hold du nettop har deltaget var 6 deltagende hunde ialt.

Endvidre påpeger du, at der er for få trænere. Dette har jeg også lidt
svært ved at følge, da vi i Sabro ingen venteliste har til lydighed
for øjeblikket.

Men igen vi kan desværre ikke opfylde alle individuelle krav, men
forsøger at tilfredsstille flertallet.

Vi har selvfølgelig fuld forståelse for, hvis du ønsker at skifte
træningesplads. Nedenstående træningspladser træner alle efter DKK´s
program.:
DKK-Randers, DKK-Mols, Bernersennen klubben og endelig vores
samarbejds partner Århus hundeførerforening.

Vi ønsker dig og Bernhard alt held og lykke med den fremtidige
træning!

Med venlig hilsen
Helle Holst
Lp-kontakt kreds 6

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-11-03 08:13

"Helle Holst" <holst-larsen@larsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> for øjeblikket.
>
> Men igen vi kan desværre ikke opfylde alle individuelle krav, men

Er I stoppe for i år ?

> [...]
> program.:
> DKK-Randers, DKK-Mols, Bernersennen klubben og endelig vores
> samarbejds partner Århus hundeførerforening.

Kan du i en ny tråd forklare kort om hvad i træner i jeres lydighedsprogram
?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Therese

Dato : 05-11-03 19:07

Som jeg også har svaret direkte til Helle, gik vores tanker med at skifte
klub ikke på, at vi har været utilfredse med træningen eller antallet af
hunde på holdene i år eller tidligere overhovedet. Den gik udelukkende på,
at vi har fået at vide for 14 dage siden, at vi skulle skynde os at tilmelde
os, da der til næste sæson kun ville være 4 trænere tilbage og alt for mange
hunde, samt at vi ikke ville få mulighed for selv at vælge træner, som vi
ellers har gjort tidligere. Dette er jo kun hvad vi fik at vide, og er
oplysningerne forkerte, beklager jeg dette.

Derfor skifter vi nu sikkert klub alligevel.

--
Mange hilsner
Therese