MS Windows
briani 27239
Brænderprogram til Windows XP Home
Fra : KR

Dato : 03-11-03 13:13

Min gamle Nero 5.5 virker ikke i Windows XP.
Jeg tænker på at downloade den gratis Easy CD
Creator. Duer den sammen med Win XP?
--
Mvh. KR

Fra : Peter

Dato : 03-11-03 13:40

"KR" <nospam@no_spam.xx> skrev i en meddelelse
> Min gamle Nero 5.5 virker ikke i Windows XP.
> Jeg tænker på at downloade den gratis Easy CD
> Creator. Duer den sammen med Win XP?
> --
> Mvh. KR

Du kan enten bruge Nero 6.0 eller Easy Cd Creator 6.0+ update (Lad være med
at installere den medfølgende Player, den kan gøre systemet ustabilt).
Nero 55.99 virker nu også ganske udmærket, det samme gør Easy Cd Creator
5.0+ update.

Peter

Fra : Leony

Dato : 03-11-03 14:13

"KR" <nospam@no_spam.xx> skrev i en meddelelse

> Min gamle Nero 5.5 virker ikke i Windows XP.

Du skal opdatere til 5.5.5.1, så virker det med Windows.
Opgraderingen er gratis og kan hentes på Nero's hjemmeside:
http://www.nero.com/en/index.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : KR

Dato : 03-11-03 17:06

"Leony" skrev:
> Du skal opdatere til 5.5.5.1, så virker det med Windows.
> Opgraderingen er gratis og kan hentes på Nero's hjemmeside:
> http://www.nero.com/en/index.html

Tak til både Jan, Peter og Leony for svarene!

Jeg var ikke klar over, at jeg kunne opdatere Nero
til en version, der virker under XP. Det er det nemmeste,
når jeg i forvejen er vant til Nero.
--
Mvh. KR

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-11-03 14:13

KR wrote:
> Min gamle Nero 5.5 virker ikke i Windows XP.

Så opgrader den gratis fra Neros hjemmeside - så længe du "kun"
opgraderer til nyeste 5.5.x.x version er det gratis.

Jeg kørte tidligere med 5.5.9.x og den virkede fint i XP.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.