den bil ville jeg da gerne eje
Fra : Gert

Dato : 03-11-03 10:12

jeg var en smut i Yerseke, Holland for at arbejde i sidste uge.
og i Torsdags så jeg da lige den bil jeg gerne ville ha i "samlingen"
en Mercedes S55 AMG.
http://www.mercedes-benz.dk/personbiler/sedan/s-klasse/per_sed_skl_fot2.htm

ejeren var en direktør type der troppede op med privat chauffør og kvindelig
assistent, i bedste Dollars stil.

senere da jeg skulle hente en i Brussels blir jeg overhalet af en endnu
dejligere udgave
SLR McLaren
http://www.mercedes-benz.dk/personbiler/coupe/slr/fot.htm

hold fast der var jeg da godt nok misundelig

--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : Mikael Andresen

Dato : 03-11-03 13:00

ja den sidstnævnte koster 8,3 mill i dk når den kommer.... og så er der lige
den med forsikringen...

Mvh. Mikael

Fra : Kasper Hansen

Dato : 03-11-03 13:20

Kaskoforsikrer man egentligt sådan en bil? Jeg mener det koster vel i
omegnen af en halv million årligt (eller gør det?), og har man råd til at
købe den, har man vel også råd til at reperere den hvis man kører galt?
Eller er jeg helt på afveje? Det er jeg nok :)

/Kasper Hansen