MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Indtastning af ny kode
Fra : Kell

Dato : 03-11-03 03:25

Hejsa
Jeg har haft sådan en lettere offentlig udgave af XP , men er blevet træt af
, at man ikke kunne opgradere , så nu har jeg invisteret i en ny XP pro.
Kan man ikke bare taste det nye nummmer ind , et eller andet sted , eller
skal man installere forfra igen ???

Spar mig for en masse tid ,, please

--

Best regards

Kell Petersen
Frederikssund

Fra : Ricko.

Dato : 03-11-03 05:41

"

Fra : webfactor

Dato : 03-11-03 10:46

Du kan låne min nøglesmed
www.webfactor.dk/Rodekasse/KeyChangerXPHack.zip
Navnet er bare noget jeg kalder delikate filer til Microsoft
www.webfactor.dk