Alien Quadrilogy Box Set (9-Disc)
Fra : Yildizhan

Dato : 03-11-03 02:11

Nogen der ved om der forskel på den danske og engelske udgave??

Begge versioner har DTS og DD lydspor.
Men er den engelske version cuttet??
Er de allesammen i Directors cut (jeg mener den nye)??

Jeg kan simpelthen ikke finde noget på nettet om det...håber i kan hjælpe
mig.

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 03-11-03 07:36

"Yildizhan" <yildizhan@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> Er de allesammen i Directors cut (jeg mener den nye)??
>
> Jeg kan simpelthen ikke finde noget på nettet om det...håber i kan hjælpe

Jeg har også selv ledt... Men vent til de er udkommet og folk har købt dem
og spørg så igen. Så er man da sikker

Anders Hyltoft

Fjern (REMOVE) ved svar på e-mail...
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : Naess

Dato : 03-11-03 16:24

> ... Men vent til de er udkommet og folk har købt dem
> og spørg så igen. Så er man da sikker

Har du en udgivelsesdato ?

--
Hilsen / Regards