MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Proceslinie - fjerne ikoner
Fra : Henrik

Dato : 03-11-03 01:02

hvordan kan jeg hindre, at et program/ikon ikke åbner i proceslinien?
- jeg har prøvet at skrive msconfig i run som ved win 98..men det er
åbenbart ikke en rigtig komando i w2k, hjælp
vh
Henrik

Fra : arc@na

Dato : 03-11-03 02:40

Henrik <xyz@mail.com> wrote in news:me6bqvgua4rlp1g4rjodb1oa6bfc08fs7o@
4ax.com:

> hvordan kan jeg hindre, at et program/ikon ikke åbner i proceslinien?

Hvordan du kan hindre, at det ikke åbner - øøøh?

--
Med venlig hilsen - arc@na

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-11-03 09:32

"Henrik" <xyz@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> - jeg har prøvet at skrive msconfig i run som ved win 98..men det er
> åbenbart ikke en rigtig komando i w2k, hjælp

I freeware programmet jv16 kan du hindre diverse programmer i at lægge
ikoner i proceslinien når computeren starter op.

Mvh Thomas

Fra : T.Jakobsen

Dato : 03-11-03 12:54

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> I freeware programmet jv16 kan du hindre diverse programmer i at lægge
> ikoner i proceslinien når computeren starter op.

Desværre ikke freeware længere......Snøft-snøft.....
(Hvad skal vi dog gøre...Måske vente til den nye version bliver cracked
Det er enormt ærgeligt at regcleaner og powertools ikke er gratis længere
men mon
ikke at der snart kommer et lige så godt program.....fra en eller anden
16.årig PC-nød

MEN...Du kan også fjerne diverse kørende programmer/services ved at gå :

Højreklik på denne computer - vælg administrer - Find punktet *tjenester* -
og i den
højre side af skærmen har du nu en masse muligheder......PAS PÅ !!!

Ovenstående forklaring er skrevet til den danske version af win2k. Hvis du
bruger den
engelske udgave skal du bare huske at punktet *tjenester & programmer*
hedder
*services and......*

Held og lykke med det......Men det ville have været en stor hjælp hvis du
havde skrevet
hvilke programmer det drejer sig om.....

Venligst
Tom

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-11-03 12:59

On Mon, 3 Nov 2003 12:53:38 +0100, T.Jakobsen wrote:

> Det er enormt ærgeligt at regcleaner og powertools ikke er gratis længere

Søg på jv16pt 1.3 eller "RegCleaner 4.3.0.780.exe" eller noget lignende.
http://www.filemirrors.com/

--
Mvh. Lars

Fra : T.Jakobsen

Dato : 03-11-03 13:10

umme-numme-num....

Nu forstod jeg pludselig hvad getright skal bruges til......

Tak...Hilsen Tom

Fra : Henrik

Dato : 03-11-03 15:00

<tom_jakobsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>havde skrevet
>hvilke programmer det drejer sig om.....

Pt. er det media 3d audio, quick time, lydstyrke, i næste uge er det
noget andet :) , 1000 tak for hjælpen Tom
vh
Henrik

Fra : Christian Spøer

Dato : 03-11-03 16:53

> Pt. er det media 3d audio, quick time, lydstyrke

Quick time slår du fra i programmet selv, bare gå ind i indstillinger, så
finder du det. Det samme med lydstyrke, her skal du bare i controlpanel og
indstillinger for lyd.
Prøv det samme i 3d audio. Tit kan du løse det på den måde. Led i
programmet, i alle afkroge, indstillingen bliver tit gemt, så de kan få
noget reklame.
Ofte er grunden til at de lægger sig der, at de kører i baggrunden. Så det
er endnu en grund til at få dem fjernet.
Ellers er det registry -> kør -> regedit - Og så er det videre til nøglerne:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnceEx
De styrer hvilke programmer, der skal køre og køres. Pas på med hvad du
sletter... Det kan gå galt med hvordan din computer virker.

Mvh
Christian

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-11-03 17:44

"T.Jakobsen" <tom_jakobsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre ikke freeware længere......Snøft-snøft.....
> (Hvad skal vi dog gøre...Måske vente til den nye version bliver cracked

Jeg har den crackede version hvis du er interesseret. Fylder 1.4 mega. Men
jeg troede dog at grundversionen var freeware og den der koster $ var med
nogle specielle features. Men nej......

Mvh Thomas

Fra : Torben

Dato : 03-11-03 18:17

> [...]
cracked
> Det er enormt ærgeligt at regcleaner og powertools ikke er gratis

Kan du bruge det?

--
Mvh Torben