counter vil ikke gå på internettet ... øv ~
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 03-11-03 00:10

Jeg vil så skide gerne spille spille counterstrike på nette men.
MEN MIT PROBLEM ER:

Når jeg går ind på f. eks. "193.163.220.135:27303 BOOMTOWN CS #25 *Aztec |
Action mode*" eller en af de andre millioner servere jeg har prøvet, åbner
counterstrike sig og så kommer problemet; fps tæller lynhurtigt op til 100
og står så og skifter (blinker) mellem 100 og 99 eller sådan noget, fp ind
tæller lige op til 0,8 ellernoget og fp ud til 1,2 ca... så sker der bare
ikke mere. den bliver ved med at stå og tælle på 100 og 99 .....

hvad er der galt?!? jeg har prøvet at ændre username, ændre opløsning, ændre
til software rendering, installeret den nye grafikkort driver, installeret
directx 9.0b ... sågar skiftet cd-key ..... intet hjælper og jeg kan ikke
finde ud af hvor problemet ligger?!

har jeg installeret spillet på en :

ibm t23 1000 mhz
s3 super savage 16 mb
512 mb ram
kører over en zyair 2000b router med et trådløst zyair b-100 netkort

kører en gammel counter version (v46/1.1.1.0) jeg bruger 640x480 og open gl
som vidio mode.

´---------------------------------------------------------
har haft lortet til at køre før. Den gang brugte jeg en:

700 mhz hp omnibook
s3 savage grafikkort...
og 192 mb ram.

det var lidt langsomt, og kørte ikke i open gl. men det kørte trods alt.

Håber i nogen har haft et lignende problem og har løst det... eller måske
der bare er en der har en ide til hvad problemet kunne være? det skal lige
siges at jeg godt selv kan lave en server i alle vidiomodes og spille mod
bots.

Fra : Bossy

Dato : 03-11-03 00:35

kører en gammel counter version

kunne det ikke være derfor......????

Fra : Jackie

Dato : 03-11-03 10:57

<SNIP>
> kører en gammel counter version (v46/1.1.1.0) jeg bruger 640x480 og open
gl
> som vidio mode.

HVis jeg forstår dig rigtigt, så kører du med en gammel Counter Strike
version?? SÅ ligger problemet dér..

Du skal hente og installere Steam klienten og det tilhørende CS (Vers. 1.6)
(384 MB)...Det kan findes på bl.a. BoomTown...

Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen...

Hygge
Jackie

Fra : Kasper

Dato : 03-11-03 15:11

On Mon, 3 Nov 2003 00:10:10 +0100, "Jacob Nielsen"
<jacob_nielsen_@hotmail.com> wrote:

> [...]
>tæller lige op til 0,8 ellernoget og fp ud til 1,2 ca... så sker der bare
>ikke mere. den bliver ved med at stå og tælle på 100 og 99 .....

For det første skal du have Boomtown-klienten kørende hvis du skal ind
på en af deres servere, og for det andet kører Boomtown vist med CS
1.6.

Prøv at hente All Seeing Eye, og connect til en server der kører med
CS 1.5, hvis det er den du har. Hvis ikke, skal du have opgraderet.

Og sidst, der kan være problemer med at connecte til en CS server hvis
man kører med Zonealarm. Prøv at lukke programmet, hvis du har det
kørende, og se om det gør nogen forskel.

--
Kasper

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 03-11-03 17:31

"Jacob Nielsen" <jacob_nielsen_@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> directx 9.0b ... sågar skiftet cd-key ..... intet hjælper og jeg kan ikke

Ændret cd-key???

Nu kan det jo godt tænkes at du har to originale cd-keys, men hvis du prøver
at spille med en der ikke er original kunne det måske være der fejlen lå.

> kører en gammel counter version (v46/1.1.1.0) jeg bruger 640x480 og open
gl
> som vidio mode.

Hmm, for det første skal du nok ikke køre en gammel version og for det andet
mener jeg at have hørt i ørekrogen at Boomtown bruger Steam nu.

Mvh. Jacob Nielsen

Fra : René Jeppesen

Dato : 08-11-03 14:09

Garikkortet er nok heller ikke helt optimalt...

René