Link til privat "køb2 af CV i Tyskland ??
Fra : Jaks

Dato : 02-11-03 23:56

Hej NG

Er der måske nogle her som har link til privat salg af campingvogne i
Tyskland? Jeg tænker på noget i lighed med Den Blå Avis, men hvor man kunne
finde sig en dejlig CV til Tyske priser.

PS Ved ikke rigtig om det er det forkerte sted at poste denne, så jeg
tillader mig at poste den i dk.camping.fritid også - på forhånd undskyld

Med Nybegynder Camping Hilsen

Jens

Fra : Jørgen L

Dato : 03-11-03 00:53

> Er der måske nogle her som har link til privat salg af campingvogne i
> Tyskland? Jeg tænker på noget i lighed med Den Blå Avis, men hvor man
kunne
> finde sig en dejlig CV til Tyske priser.
Hvis du er nybegynder i CVer, så vil jeg ikke andbefale dig at kaste dig ud
i den opgave, uden i hvert fald at have en garvet campist ved siden af.

Du skal i hverfald være opmærksom på at vogne fra før 97 kan have et andet
gastryk end der kan godkendes i DK (50 mBar) ikke at du ikke kan få den på
plader i DK men du kan ikke få en regulator til dk gasflasker og hvis der
sker noget hvor gassen har skylden ja så kunne jeg forestille mig at
forsikringen nok skal snige sig uden om.

Du skal også være opmærksom på at modellerne ikke er de samme som herhjemme,
mangler måske noget udstyr eller har noget andet osv.
Der er en del vogne til det Tyske marked som eks. er uden blæser til
fordeling af varmen.

> PS Ved ikke rigtig om det er det forkerte sted at poste denne, så jeg
> tillader mig at poste den i dk.camping.fritid også - på forhånd undskyld
denne gruppe er ok men ikke markeds gruppen.

> Med Nybegynder Camping Hilsen

Der har vi alle været

Hilsen Jørgen

---

Fra : Jensen

Dato : 03-11-03 23:33

"Jaks" <smukfyr@popme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PS Ved ikke rigtig om det er det forkerte sted at poste denne, så jeg
> tillader mig at poste den i dk.camping.fritid også - på forhånd undskyld

Prøv http://www.mobile.de
Hilsen
Flemming

Fra : Henning Keseler

Dato : 05-11-03 18:42

> [...]
> Tyskland? Jeg tænker på noget i lighed med Den Blå Avis, men hvor
man kunne
> finde sig en dejlig CV til Tyske priser.

Prøv her: http://markt.camping-cars-caravans.de/markt/

mvh. Henning