spil hvor man kører menesker og dyr ned
Fra : HDJ

Dato : 02-11-03 22:01

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-11-03 22:03

Fra : HDJ

Dato : 02-11-03 22:03

> Carmageddon version ditten og datten?

---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-11-03 23:01

In news:Hiepb.24131$jf4.1206507@news000.worldonline.dk,
HDJ <fidus@ogfup.com> carefully typed:
> Tak for det hurtige svar
>
> /henrik

Jeg har Carmageddon III til salg/bytte med æske og det hele hvis du er
interesseret.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : arc@na

Dato : 03-11-03 02:37

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bo3uhu$17a$1
@news.cybercity.dk:

> Jeg har Carmageddon III til salg/bytte med æske og det hele hvis du er
> interesseret.

1'eren var nu den sjoveste...

Eller? For så har jeg da måske noget at bytte med?

--
Med venlig hilsen - arc@na
"Tattoos are cool." "Yeah, I wish I was born with one." "You're not born

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-11-03 12:34

In news:3fa5b149$0$30066$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
arc@na <this.is@n.invalid.adress.com> carefully typed:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bo3uhu$17a$1
> @news.cybercity.dk:

> 1'eren var nu den sjoveste...
>
> Eller? For så har jeg da måske noget at bytte med?

Jeg har aldrig prøvet I'eren, og jeg kan stadig ikke komme forbi
lufthavns-missionen med zombier i kontroltårnet i II'eren. Man skal lave
et sindssygt flyvehop og smadre ind i kontroltårnet, men jeg kan ikke
finde ud af det, det er fanme svært at ramme! Jeg kan ikke helt sætte en
finger på det, men III'eren siger mig ikke rigtig noget. Prøv demoen og
se om det er noget for dig:
http://www.sci.co.uk/games/downloads/default.asp?sortType=Demo
Måske skal du hente den der "Unprotected .exe fixes XP problems" også,
jeg ved ikke med demoen, den har de måske fixet.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?