Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hubertusjagt 2003 billeder
Fra : Thassman

Dato : 02-11-03 21:47

Var der andre herfra, som var inde og tage billeder af hubertusjagten ?
Jeg tog næsten 300 billeder dog ikke alle af rytterne, men også af hjortene
som kiggede lidt frem
Lad os starte en tråd med billeder derfra.

Her er mit bidrag: http://www.fotofoto.dk/imageshow.aspx?img_pk=526

Mvh
Tommy

--
Visit:
www.FotoFoto.dk -> stedet hvor du kan uploade din billeder til kritik

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-11-03 22:30

Thassman wrote:

> Lad os starte en tråd med billeder derfra.
>
> Her er mit bidrag: http://www.fotofoto.dk/imageshow.aspx?img_pk=526

Motivet er ok, og farverne er rimmelig gode i betragtning af
det kedlige vejr, men det er dog ærgeligt, at du har næsten en
centimeter dødt billede over rytterne, samtidig med at du ikke
har fået hestenes hove med, og den halve rytter til højre i
billedet, burde du ha' snuppet med en beskæring...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 02-11-03 22:50

"Thassman" <Thassman@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjortene
> som kiggede lidt frem
> Lad os starte en tråd med billeder derfra.

Hej Tommy, jeg ville gerne se resten :)

Du fik heller ikke en plads ved vandgraven, eller?

Vh Matilde

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 03-11-03 11:07

"Thassman" <Thassman@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Her er mit bidrag: http://www.fotofoto.dk/imageshow.aspx?img_pk=526

Jeg synes det er et rigtig godt billede - med masser af action, du har
fanget bevægelserne rigtig godt og det ser fedt ud med skidtet der står op
til begge sider.

Jeg synes heller ikke det gør noget med rytteren ude i højre side - det
viser at der er et opløb på vej. Hvis der havde været endnu flere ryttere
bagved ville det efter min mening have været et endnu bedre og mere
spændingspræget billede.

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : Thassman

Dato : 03-11-03 17:25

"Thomas Sinkbæk" <thomas@FJERN-DETTEsinkbaek.com> wrote in message
> Jeg synes det er et rigtig godt billede - med masser af action, du har
> fanget bevægelserne rigtig godt og det ser fedt ud med skidtet der står op
> til begge sider.
He he ja jeg havde også en del jord på mig bagefter

> [...]
> viser at der er et opløb på vej. Hvis der havde været endnu flere ryttere
> bagved ville det efter min mening have været et endnu bedre og mere
Jeg er enig, det er også derfor jeg har klippet billedet som jeg har. Det
giver billedet lidt mere intensitet imho

Mvh
Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 09:40

....og fik tilkæmpet mig en plads ved Magasindammen. Jeg syntes dog selv
billederne er lidt kedelige. Men de ligger her:

http://www.rybakit.dk/gallery/index.php?list=hubertusjagt%202003

Mvh Thomas Rybak

Fra : Anders Rostgaard Bys~

Dato : 06-11-03 10:34

>...og fik tilkæmpet mig en plads ved Magasindammen. Jeg syntes dog selv
>billederne er lidt kedelige. Men de ligger her:
>
>http://www.rybakit.dk/gallery/index.php?list=hubertusjagt%202003

Hehe, jeg synes da ellers nummer 13 er lidt af en vinder - fedt
udtryk!

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 12:16

Han var nok bare glad for ikke at blive våd

....som visse andre blev!

Mvh Thomas

"Anders Rostgaard Bystrup" <anders_bystrupFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ka5kqvo0p7hvm2rf4c4jfk3h7ifmi2isjv@4ax.com...

Fra : Thassman

Dato : 06-11-03 17:03

"Thomas Rybak" <rybakATadslhome.dk> wrote in message
> ...og fik tilkæmpet mig en plads ved Magasindammen. Jeg syntes dog selv
> billederne er lidt kedelige.

Jeg synes der er nogle gode skud imellem. Du havde ihvertfald en bedere
plads end mig ved magasindammen.
Jeg stod med et kanont udsyn og tænkte det her bliver godt.

Men ..... da rytterne kom, kom alle børnene op på fars skulder. Og alverdens
digitalkameraer blev holdt i strakt arm over hovedet og mit fine udsyn var
væk

/Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 18:29

Ja, der var godtnok mange digitalkameraer, og derfor syntes jeg også
baggrunden er lidt "unaturlig".

Men de var godt forsinkede så jeg havde temmelig ondt bagi efter at have
siddet ved vandkanten en time, og så tog det endda max 10 min

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 09:40

Hvilket objektiv brugte du ?