ridser
Fra : Allan

Dato : 02-11-03 21:32

hej

hvordan fjerner man små ridser på sit display på sin mobil ?

Allan

Fra : Fischer

Dato : 02-11-03 21:44

> hvordan fjerner man små ridser på sit display på sin mobil ?

Svaret på dinne bønner hedder Displex:
http://shor.ter.dk/894495280

*Fischer

Fra : Allan

Dato : 02-11-03 22:10

tak for hurtigt svar

Allan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-11-03 01:55

Allan skrev:

>hvordan fjerner man små ridser på sit display på sin mobil ?

Prøv med tandpasta! Det har virket for mig flere gange, dog ikke ved
de rigtig kedelige ridser.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Doktoren

Dato : 03-11-03 16:31

ridser det ikke mere end det gavner ???

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-11-03 16:43

En gut der kalder sig "Doktoren" skrev:

>ridser det ikke mere end det gavner ?

Det har virket fint her, men som sagt ikke ved de meget kraftige
ridser.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Fischer

Dato : 03-11-03 17:07

> Prøv med tandpasta! Det har virket for mig flere gange, dog
> ikke ved de rigtig kedelige ridser.

Tandpasta har overhovedet ikke virket for mig. Min mobil havde nogle ikke
specielt grove ridser, og jeg polerede med tandpaste til jeg nærmest blev
gas-blå i hovedet, uden særligt resultat! Andre midler blev også prøvet.
Så købte jeg en tube Displex og efter 2 minutters pudsen var mit display som
nyt. Jeg synes det er et rent mirakel-middel.

*Fischer