Tjek på knap!
Fra : Michael Gaardbo Thom~

Dato : 02-11-03 20:59

Hey!

Jeg sidder med et problem med at få sendt sessionsvariabler med i
en tilbage-funktion...

Jeg har en loginside hvor jeg får et brugernavn og password lagt
i en session og man kommer ind på "hovedsiden"... Når jeg så går
ind på forskellige sider, vil jeg gerne lade det sådan at der er
kanpper der linker tilbage til "hovedsiden"...
Men sessionsvariablernes værdier "forsvinder"... Jeg har så tænkt
på at lave en test på om en knap er trykket på og så inkludere en
side der sender variablerne med, for jeg har fået det til at
virke når siden bare inkluderes direkte... men det skal jo her
kun være hvis der bliver trykket på knappen....

Håber spørgsmålet er godt nok formuleret og at der er nogen der
kan hjælpe mig???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Gaardbo Thom~

Dato : 02-11-03 21:06

Michael Gaardbo Thomsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> kun være hvis der bliver trykket på knappen....
>
> Håber spørgsmålet er godt nok formuleret og at der er nogen der
Ja jeg kan så se at jeg ikke har formuleret noget egentligt
spørgsmål, så det er nok lidt svært... :D
Altså spørgsmålet går på om det muligt at lave et tjek på om en knap
er blevet trykket på hvordan dette i så fald gøres???
Hvis det ikke kan lade sig gøre, vil jeg da meget gerne høre jeres
bud hvordan det så kunne gøres....?