MAuser K98, Garand, mosin NAgant etc
Fra : Fax_Modem

Dato : 02-11-03 20:56

Hej

Jeg ville høre om der var nogen herinde som kunne sætte mig i forbindelse
med at anskaffe mig en af de over nævnte rifler. De skal være fuld funktions
dygtige dog gør det ikke noget at de viser de har været brugt i div. krige.

Håber i kan hjælpe

Jesper

Fra : Tobester

Dato : 03-11-03 08:58

Prøv at tage kontakt til Kvistgaard i Nordsjælland. De importerer for
Frankonia, der forhandler de omtalte og udstyr dertil i stor stil!

Held og lykke!

Fra : Claus Espeholt

Dato : 03-11-03 16:55

Hej
Du mener Jagtimportlagret i Kvistgård !!
Jeg kender en der har en Garand med org. kikkert til salg. En K98 kan også
skaffes.
MvH
Claus

Fra : Erik Prestmo

Dato : 03-11-03 15:01

Det finnes et firma i Norge som er spesialister på slikt, Arma Agora AS, tlf
+47 7350 2400

Drives av en offiser med halvt finsk bakgrunn, er spesialist på finske
armevåpen, og har også mye tysk og engelsk.

har rifler, maskinpistoler og maskingeværer og kanoner(!), selvsagt er mye
av overnevnt plombert, men det holder vel ikke det, i Danmark?

Uansett han har NYYYDelige finske MS mod 43, erobret og pusset opp av
finnene, de ser NYE ut.

Han kan skaffe deg det du er på jakt etter, pluss magasiner til MP40 og
Stengun, lærvesker i alle mulig former og gamle tyske og svenske
signalpistoler (fritt salg i norge)

Lykke til.

--
ErikP