Tænd for TV2 nyhederne NU!!
Fra : Battlefield´s

Dato : 02-11-03 19:12

Hej
reportage fra WW i nyhderne NU!!
Vibeke

Fra : KatjaStrofen

Dato : 02-11-03 19:44

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa549db$0$3776$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej
> reportage fra WW i nyhderne NU!!
> Vibeke

LOL

et indslag som tog 3 minutter maks.. - så der var næppe nogle der nåede at
se indslaget

men måske det var en fordel at henvise til tv2.dk

katja

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-11-03 19:47

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> se indslaget
>
> men måske det var en fordel at henvise til tv2.dk

Hej
Ja, det var godt nok et kort indslag, desværre var det også kun Persere vi
så, og TV2 sagde at der kun var racekatte, de glemte at nævne de 28
huskatte.
Vi må håbe at der kommer noget mere senere hen.
Vibeke

Fra : KatjaStrofen

Dato : 04-11-03 00:53

> [...]
> huskatte.
> Vi må håbe at der kommer noget mere senere hen.

Hmm.. hvad mener du med "desværre" var det kun persere vi så *GGGG*

Katja
Som har en perser *GG*

Men du har ret.. det var kun persere og exotics - og det var måske nok lidt
ærgerligt.

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-11-03 11:34

> [...]
>
> Katja
> Som har en perser *GG*
>
> Men du har ret.. det var kun persere og exotics - og det var måske nok

Hej Katja
Hihi.... jeg mente desværre til ordet KUN, ikke til Persere. Jeg har skam
selv haft to Persere og elsker racen meget højt. Min mand og jeg måtte da
også lige hen at hilse på et par creme Persere på udstillingen
Men i TV kunne de godt have vist lidt mere blandet, synes jeg, og desuden
sagde de, at huskatte ikke var med på udstillingen, i følge kataloget var
der ellers 28 stk.
Lidt ærgeligt, men ikke overraskende, suk!
Hilsen Vibeke

Fra : Signe

Dato : 02-11-03 21:11

On Sun, 2 Nov 2003 19:44:10 +0100, "KatjaStrofen"
<katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

>men måske det var en fordel at henvise til tv2.dk
>
>katja

Hejsa.

Ja jeg nåede jo heller ikke at se det i nyhederne, men fandt det via
en indviklet vej på tv2 nyhedernes hjemmeside
Her kommer et link:
http://konsol.tv2.dk/news_console.php?skin=ny&category=4','news','height=486,width=535

I skal dog være opmærksomme på at i skal have real player installeret
for at kunne se indslaget.

Hilsner fra
Signe

Fra : Mette

Dato : 04-11-03 15:46

Jeg ville da også sige synd med kun persere og en enkelt hellig birma.
Jeg har heller ikke noget imod perserne, men når nu ikke det er den største
race mere på udstillinger så syntes jeg det er synd at det stadg er
perseren der altid kommer frem.

Bare lige for at tage det i perspektiv har jeg talt lidt katte sammen for at
sammenligne antallet.

NFO - 320 stk
MCO - 174 stk
EXO - 45 stk
PER - 189 stk
SBI - 109 stk
ABY - 61 stk
BRI - 99 stk
SIA - 60 stk
ORI - 36 stk
HUSKAT - 28 stk

Bare lige info herfra mig :)

Venligst Mette

-----
Gillian's Norske Skovkatte
www.dk-gillian.dk

Fra : KatjaStrofen

Dato : 04-11-03 21:54

"Mette" <mette@dk-gillian.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> perseren der altid kommer frem.
>
> Bare lige for at tage det i perspektiv har jeg talt lidt katte sammen for

Der var nu også en exotic der blev vist

Jeg tror grunden til man tager fat i perseren er, at stort set alle kender
den race - når vi taler om folk som ikke går op i katteracer. Ikke at det
retfærdiggør det, men tror det er en af grundene til det.

Katja

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-11-03 22:09

> [...]
> den race - når vi taler om folk som ikke går op i katteracer. Ikke at det
> retfærdiggør det, men tror det er en af grundene til det.

Hej
ja, men netop derfor burde man da vise at der findes andre racer end netop
Persere, nogle mennesker finder jo Perserne for typede (ligesom Siameseren)
og så kunne man måske fange disses interesse ved at vise nogle af de mange
andre racer, der findes og naturligvis også de flotte huskatte.
Hilsen Vibeke
Exotic er vel også en Perser.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 05-11-03 11:49

> [...]
> og så kunne man måske fange disses interesse ved at vise nogle af de mange
> andre racer, der findes og naturligvis også de flotte huskatte.

Det har du da helt ret i.

> Hilsen Vibeke
> Exotic er vel også en Perser.

Jep... men det er jo så ikke den langhårede variant.. som folk er vant til
at se.

katja

Fra : Kate

Dato : 05-11-03 20:42

"Mette" <mette@dk-gillian.dk> wrote in

> SBI - 109 stk

Alle andre forkortelser kender jeg, men hvad er denne for en?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 05-11-03 21:28

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Mette" <mette@dk-gillian.dk> wrote in

> Alle andre forkortelser kender jeg, men hvad er denne for en?
>
> --
> Kate

Hej Kate
Sachred Birman - Hellig Birma.

Har du fået min mail ?

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 05-11-03 21:57

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Har du fået min mail ?

Ja, og har også svaret på den, i aften. Men måske det er din
arbejdsmail, nu jeg tænker over det. Nå, så ligger den til dig når du
møder