T68i og SMS via bluetooth
Fra : :o\)

Dato : 02-11-03 18:03

Hej

Jeg vil gerne have linket en T68i sammen med min computer som har bluetooth.

Der ønsker jeg at modtage sms'er på computeren og sende dem herfra også.

Er det muligt ?

mvh elvis

Fra : BorreBoy

Dato : 03-11-03 10:37

"" <spam_elvis@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bluetooth.

> Der ønsker jeg at modtage sms'er på computeren og sende dem herfra også.

Ja. Med denne fra Logitech:
http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/features/cordlesstopics&CRID=1844&parentCRID=272&contentID=7241

Ved ikke om andre laver tilsvarende software.

Fra : :o\)

Dato : 03-11-03 18:20

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ved ikke om andre laver tilsvarende software.

Super software.

Ved du hvor det kan downloades ? Det kan tilsyneladende ikke findes på
Logitechs download side.

mvh elvis

Fra : BorreBoy

Dato : 03-11-03 20:15

> Super software.
>
> Ved du hvor det kan downloades ?

Nope.

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 04-11-03 23:26

<spam_elvis@beskedboks.dk> wrote:

> [...]
>
> Der ønsker jeg at modtage sms'er på computeren og sende dem herfra også.

Brug macintosh, så kan man gøre det med de programmer der kommer med
computeren - i dette tilfælde adresse bogen - nemt og enkelt

- Jørgen