Upload font
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 02-11-03 17:47

jeg har brugt en font som det ser ud til ikke er standart.

hvordan ligger jeg fonten med op, så den bliver vist ???

er det noget med embed et eller andet....

Fra : jopa

Dato : 02-11-03 17:51

Thomas Kaarup Kaarup@privat.dk skrev bla:
> jeg har brugt en font som det ser ud til ikke er standart.
>
> hvordan ligger jeg fonten med op, så den bliver vist ???

Den bliver jo ikke vist hvis ikke den ligger på brugerens/besøgendes pc
Så skal du lægge en zip til download eller lave det i grafik

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Lobais

Dato : 02-11-03 19:32

Thomas Kaarup wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> jeg har brugt en font som det ser ud til ikke er standart.
Så må du lave det som et billede

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-11-03 21:36

Thomas Kaarup skrev:

> jeg har brugt en font som det ser ud til ikke er standart.
>
> hvordan ligger jeg fonten med op, så den bliver vist ???

Hvis man kan leve med at det kun virker i IE, kan du benytte
WEFT:
<http://www.microsoft.com/typography/web/embedding/weft3/weft00.htm>

(andre browsere får vist en standardfont, så hvis siden blot kan
læses med andet end den specielle font fungerer der fint)

--
Jens Gyldenkærne Clausen