DHTML måske OT
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 02-11-03 17:41

Jeg har et dhtml script til at fungere som nyhedsviser, da jeg fik at vide
mange har disable java. jeg har dog lige et spg.

disse nyheder linker til en anden side med hele nyheden, men vil høre om der
er nogen der kan gennemskue hvor jeg sætter ind at det skal åbne i en
specifik frame.. pt åbner den bare i nyt vindue og det vil jeg ikke have den
til

url : www.crepedrouthe.dk/nyhed_applet_dhtml.htm

vh
Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-03 18:16

"Thomas Kaarup" <Kaarup@privat.dk> skrev :

> [...]
>specifik frame.. pt åbner den bare i nyt vindue og det vil jeg ikke have den

De to steder i scriptet, hvor der står target retter du til
framenavnet.
--
Knud

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 02-11-03 23:53

> De to steder i scriptet, hvor der står target retter du til
> framenavnet.
> --
> Knud

Problemet er at der ikke står "target" nogen steder og derfor ville have en
ide til hvor jeg sætter det ind

Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-11-03 00:20

"Thomas Kaarup" <Kaarup@privat.dk> skrev :

>Problemet er at der ikke står "target" nogen steder og derfor ville have en
>ide til hvor jeg sætter det ind

Øhh, det står da to steder i scriptet

this.writeref.write("<a href=\""+this.news[num]['link']+"\"
target=\"myTarget\"

samt

}else this.writeref.innerHTML = '<a id="'+this.obj+'link' +'"
target="myTarget"

Erstat myTarget med framenavnet.
--
Knud