Hjælp, hvad vejer en Golf III?
Fra : Sp@cey

Dato : 02-11-03 17:32

Jeg sidder lige og regner på en forsikring på en bil, og så kommer
spørgsmålet, hvad vejer en Golf III 1,6 cl?
at bilen er fra '96 er vel mindre vigtigt.
--
MVH
Sp@cey

"Going cold turkey is not as delicious as it sounds."
- Homer Simpson

Fra : Mikael Andresen

Dato : 02-11-03 17:52

lige omkring et ton.... Gti 16 v 1070 kg så vidt jeg husker

Fra : J.Vallentinsen

Dato : 03-11-03 17:17

1025 kg i egenvægt.

Johnny

Fra : Sp@cey

Dato : 03-11-03 18:10

"J.Vallentinsen" <j.vallentinsen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> 1025 kg i egenvægt.
>
> Johnny

Øv 25 kg for meget, nå så bli'r jeg nød til at slippe 500 ekstra for det.
Takker for svarene.