utæt bensindæksel
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-11-03 17:21

Hej

Har idag fundet ud af at mit benzindæksel til min Opel Kadett E er utæt...
Når jeg drejer til venstre og tanken er fuld. vælter det tilsyneladende ud..
og har da også undret mig over at måleren hurtig bevægede sig 1/4 ned.... og
har åbenbart k'ørt med det længe.. og der kan vel hurtig et par litter ud
af tanken ved dette... har for ca. 1 år siden skiftet dækslet med et
uorginalt, da jeg glemte det orginale ved en tank.. er det nogen der ved
hvor man køber et ordenligt dæksel?

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 17:32

> [...]
> af tanken ved dette... har for ca. 1 år siden skiftet dækslet med et
> uorginalt, da jeg glemte det orginale ved en tank.. er det nogen der ved

Prøv ved en Opel forhandler, eller et auto-ophug, hvis det skal være rigtigt
billigt.

http://www.dataophug.dk/ der er helt sikkert et i nærheden af dig.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-11-03 17:36

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev :

>er det nogen der ved hvor man køber et ordenligt dæksel?

Måske Opel er en mulighed der bør undersøges ?

--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Jasper Norman

Dato : 02-11-03 23:40

Er du sikker på, at det ikke er selve benzinrøret fra dæksel til tank der er
rustet op?

/ Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-11-03 16:19

"Jasper Norman" <ahrensbach@fjernestele2adsl.dk> wrote in message
> Er du sikker på, at det ikke er selve benzinrøret fra dæksel til tank der
er
> rustet op?

Det ved jeg ikke noget om.. Men det er uden før dækslet at bensinen kommer
ud.. Der er også altså snavt under bensildækslet som kunne tyde på at
bensinen har løbet ud der.. Opdagede det igår da jeg kørte ud fra en
M_drive. da jeg gik tilbage med affaldet.