T68i stadigvæk langsomem ??
Fra : Niels T

Dato : 02-11-03 17:11

Hejsa NG!

Jeg overvejer at købe en T68i, da de jo er ret billige for tiden. Men vil
lige først høre, om de er stadigvæk er lige så vildt langsomme, som da de
udkom - eller der er kommet ny firmware, løser problemet?

Mvh Niels T

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-11-03 17:53

Hej

"Niels T" <fjernDETTEniels_t79@hotmail.com> wrote:

>Jeg overvejer at købe en T68i, da de jo er ret billige for tiden. Men vil
>lige først høre, om de er stadigvæk er lige så vildt langsomme, som da de
>udkom - eller der er kommet ny firmware, løser problemet?

Jeg havde én her i nogle timer igår, med nyeste software, og jeg syntes
at den var ganske kvik og hurtig ! - mit sammenligningsgrundlag lige pt.
er Siemens S55.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"