MS Windows
briani 27239
Har et spørgsmål
Fra : Grethe Peter Hansen

Dato : 02-11-03 17:07

Hej til alle

Vil spørge hvordan jeg partionerer en harddisk på 160 gb.
Har været inde i computeradministration men kan ikke gøre det derfra.

Jeg kører XP home

Venlige hilsen

Peter Hansen

Fra : Anders pedersen

Dato : 02-11-03 17:47

On Sun, 2 Nov 2003 17:06:43 +0100, Grethe Peter Hansen wrote:

> [...]
>
> Vil spørge hvordan jeg partionerer en harddisk på 160 gb.
> Har været inde i computeradministration men kan ikke gøre det derfra.

Hcis du skal gøre det via computeradministeation skal der slettes en
partition og oprat flere.

hvis det er din system hardisk kan du gøre det med partition magic.
Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-03 18:30

"Grethe Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev :

>Vil spørge hvordan jeg partionerer en harddisk på 160 gb.
>Har været inde i computeradministration men kan ikke gøre det derfra.

Kører du fat 32 skulle du kunne bruge freewareprogrammet fips til
det.

Guide:
http://www.idg.net/english/crd_font_526756.html
(er på dansk, så hvorfor der står english i linket er ikke godt
at vide)

Download:
http://www.igd.fhg.de/~aschaefe/fips/
--