service-manuel-Mondeo
Fra : Hemming Mortensen

Dato : 02-11-03 16:14

Søges: Service-manuel med ilustrationer til Ford Mondeo 1,8 årgang 1998
Fashion

hemming@post3.tele.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-11-03 18:34

Hej!

Hemming Mortensen wrote:

> Søges: Service-manuel med ilustrationer til Ford Mondeo 1,8 årgang 1998
> Fashion

Først og fremmest, dette her er ikke et annonceforum.

Men du kan finde, og bestille, den her:

http://www.haynes.co.uk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-11-03 21:54

On Sun, 02 Nov 2003 18:33:31 +0100, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

>Først og fremmest, dette her er ikke et annonceforum.

Grå-zone?

Der er jo mange, som spørge om "dette" - måske med en lidt anden
formulering...

/Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-11-03 21:58

Hej!

Mogens Knudsen wrote:

> Grå-zone?

Tja, gruppen er en gråzone iflg. en del personer. Især dem der vil ændre den til
dk.teknik.bil

> Der er jo mange, som spørge om "dette" - måske med en lidt anden
> formulering...

Tja, jeg synes alligevel denne slags posteringer hører til i markedsgrupper.