Beskedrobot
Fra : Bobber

Dato : 02-11-03 15:50

Davs

Er TDC´s beskedrobot gået død ???
Eller er det kun ved mig den ikke har virket i to dage nu ?

Bobber
--
Husk fjern nospam i mail

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 02-11-03 16:09

Bobber wrote:
> Er TDC´s beskedrobot gået død ???
> Eller er det kun ved mig den ikke har virket i to dage nu ?

Der er ikke kun dig, der har problemer.
Noget kommer slet ikke frem, andet kommer frem 2 eller flere gange
og i visse tilfælde får afsenderen en fejl retur.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-11-03 17:40

Hej

"Bobber" <nospambob@bobberman.dk> wrote:

>Er TDC´s beskedrobot gået død ???
>Eller er det kun ved mig den ikke har virket i to dage nu ?

Nej, men den er noget 'søvnig' meget kommer ikke frem, noget kommer
gevaldigt forsinket, til gengæld kommer det så et par gange Det er
nok en service som prioteres meget lavt, da den jo er gratis.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Fischer

Dato : 02-11-03 18:04

> Nej, men den er noget 'søvnig' meget kommer ikke frem,
> noget kommer gevaldigt forsinket, til gengæld kommer det
> så et par gange Det er nok en service som prioteres
> meget lavt, da den jo er gratis.

Ja, lige nu er Besked-robot en ynk. Har ikke virket ordentligt siden en gang
fredag.
Men jeg har brugt det i lang tid og har generelt været godt tilfreds med
hastigheden.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-11-03 19:12

Fischer wrote:

> Ja, lige nu er Besked-robot en ynk. Har ikke virket ordentligt siden
> en gang fredag.
> Men jeg har brugt det i lang tid og har generelt været godt tilfreds
> med hastigheden.

....der var én, der troede han ikke kunne få hul igennem til mig, da han
i går sendte et par mails - han fik følgende tilbagemelding:

The original message was received at Sun, 2 Nov 2003 00:25:24 +0100
from mail-in1.inet.tele.dk [194.182.148.158]

----- The following addresses had delivery problems -----
<744669xx@besked-robot.dk> (unrecoverable error)

MAS (gwumail could not rename file): File exists
554 <744669xx@besked-robot.dk>... unknown mailer error 1

----- Original message follows -----
Hans