skjule en side for link direkte til den ??
Fra : Erik R.N.

Dato : 02-11-03 15:47

Hej
Jeg vil tvinge besøgende på mit site til altid at skulle over "opdateringssiden"
(hvor vigtige meddelelser vises), hvordan gøres det? Der foresvæver mig noget med
"hide" eller kan f.eks. noget php-kode bruges ??

--
Erik R.N.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-11-03 16:44

Erik R.N. skrev:

>Jeg vil tvinge besøgende på mit site til altid at skulle over "opdateringssiden"
>(hvor vigtige meddelelser vises), hvordan gøres det? Der foresvæver mig noget med
>"hide" eller kan f.eks. noget php-kode bruges ??

Den simple og besværlige metode:
Lav navnet om på siden hver dag og udskift linket på forsiden til
det nye navn.

Hvis du vil undgå det, er du nødt til at lave noget programmering
der tjekker om den der bestiller den skjulte side, kommer fra
forsiden eller ej. PHP er én mulighed.

Om der er andre måder, ved jeg ikke.

--
Bertel

Fra : Lobais

Dato : 02-11-03 17:05

Erik R.N. wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> (hvor vigtige meddelelser vises), hvordan gøres det? Der foresvæver mig noget med
> "hide" eller kan f.eks. noget php-kode bruges ??
Kan du ikke lave en bar i toppen eller i højre side, hvor du skriver nyhederne`?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-11-03 17:13

Med PHP eller ASP kan du checke REFERRER og er det ikke
"opdateringssiden" så send dem til denne.
Ovre i serverside grupperne kan de nok være dig behjælpelige med det
rent praktiske.

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 02-11-03 17:37

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

> Med PHP eller ASP kan du checke REFERRER og er det ikke
> "opdateringssiden" så send dem til denne.

Det er i øvrigt en rigtig dårlig løsning da nogle slår referer fra. Jeg ved
at jeg i hvert fald ikke har det slået til.

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>