Max Payne 2 = Mega Skuffet
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 02-11-03 13:03

Er jeg den eneste der er skuffet over Max Payne?

Skuffet, fordi, at det kun tog omkring 10 timer at gennemføre spillet.
Skuffet, fordi, at jeg helt klart havde forventet et længere gameplay. Ja,
jeg ved godt, at jeg så bare kan spille det på Hard Boiled. Men det bliver
spillet jo ikke mere sjovt af (det er jo det samme spil igen, bare med bedre
skurke)

Tilgængæld er det en kanon historie og MEGET flot spil (bare alt for kort)

Bach

Fra : Kasper

Dato : 02-11-03 14:10

On Sun, 2 Nov 2003 13:03:08 +0100, "Allan Schuster Bach"
<newskonto@schuster.dk> wrote:

> [...]
>skurke)
>
>Tilgængæld er det en kanon historie og MEGET flot spil (bare alt for kort)

Jeg var meget overrasket over HVOR kort det egentligt føltes - men jeg
har lidt på fornemmelsen at det især er fordi historien er skruet så
godt sammen.

--
Kasper

Fra : Gerner

Dato : 02-11-03 15:45

wrote in dk.spil.computer:

>Er jeg den eneste der er skuffet over Max Payne?
>
>Skuffet, fordi, at det kun tog omkring 10 timer at gennemføre spillet.

Er det din "rate" i spil, så må du jo købe spil hver dag.

Der er jo 3 andre sværhedsgrader end "hardboiled" i spillet, nemlig "dead on
araivel", "new york minute", og "dead man walking".
Så du er vist ikke færdig endnu.
Den sidste er en test af hvor længe du lever i sekunder og du skal så slå din
egen rekord.

--
Gerner
248WU/1169hrs

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 02-11-03 16:02

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 2 Nov 2003 13:03:08 +0100, "Allan Schuster Bach"
<newskonto@schuster.dk>

> Er det din "rate" i spil, så må du jo købe spil hver dag.
>
> Der er jo 3 andre sværhedsgrader end "hardboiled"

Hvilket jo er en gentagelse af spillet. = Samme historie, samme plot

"dead on araivel", Tjja, samme historie, samme plot

"new york minute", og "dead man walking". Tjjaa, ikke min stil, for der er
ingen multiplayer

> Så du er vist ikke færdig endnu.

Jo helt færdig. Gider virkelig ikke spille det samme spil, med samme
historie (som at se den samme film igen, bare med nye farver)

> Den sidste er en test af hvor længe du lever i sekunder og du skal så slå
din
> egen rekord.

GAB!!!!!

Bach

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-11-03 19:05

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spillet jo ikke mere sjovt af (det er jo det samme spil igen, bare med bedre

Tja du kunne jo bare have taget hard boiled istedet for at gennemføre
det på wuzz sværhedsgraden :)

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 02-11-03 19:51

> Tja du kunne jo bare have taget hard boiled istedet for at gennemføre
> det på wuzz sværhedsgraden :)

Tjj, du ved vidst ikke meget om den nye Max Payne, vel!

Hard boiled, bliver først låst op, når man har gennemført detective. Hvilket
jo betyder, at det jo ikke var muligt at starte på hard boiled (Detective
gameplay mode is the only mode available after installing Max Payne. After
completing Max Payne for the first time, the following additional modes are
unlocked. hard boiled, dead on arrival, new york miute, dead man walking).

Hvis du ligger inden med en viden om, hvordan man starter spillet på hard
boiled, når det er installeret, er du da velkommende til at fortælle det her
i gruppen

Bach

Fra : christian

Dato : 02-11-03 20:56

Er der ikke nogle som har save game, jeg vidste ikke at der var andre modes
i spillet og jeg har allerede lagt det på hylden. Men det kunne da være
sjovt at spille " Dead man Walkning". Jeg har hørt at der er frigivet to
ekstra baner til spillet.

PS: Jeg brugte selv. ca. 10 på Max Payne 2 og ca. 18 timer på Max Payne

christian

Fra : Anders Jensen

Dato : 11-11-03 16:58

har du genemføret Max Payne 2?

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-11-03 23:56

> Hvis du ligger inden med en viden om, hvordan man starter spillet på hard
> boiled, når det er installeret, er du da velkommende til at fortælle det her
> i gruppen

Der findes flere savegames på nettet til det.

Fra : Gerner

Dato : 03-11-03 00:44

On Sun, 2 Nov 2003 19:50:32 +0100, "Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Hvis du ligger inden med en viden om, hvordan man starter spillet på hard
>boiled, når det er installeret, er du da velkommende til at fortælle det her
>i gruppen

Det ved jeg, men er det ikke spild af tid at fortælle dig det ! Du Gaaaaaaaaber
jo bare af det. (og det har intet med savegames at gøre, da man også får
sceneselection)

--
Gerner
249WU/1177hrs

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-11-03 00:56

> [...]
> skurke)
>
> Tilgængæld er det en kanon historie og MEGET flot spil (bare alt for kort)

Jeg mener det er et fantastisk spil. Det bedste i lang tid. Fed ny feature
når man reloader i bullet time, så går der fuldstændigt Matrix i den :)
Ellers; hellere et kort og godt end langt og knap så godt.

Mvh Thomas

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-11-03 12:51

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ellers; hellere et kort og godt end langt og knap så godt.

Det sa' hun os' i...........na, glem det

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-11-03 17:47

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det sa' hun os' i...........na, glem det

LOL

Mvh Thomas