boks med tekst
Fra : kikope

Dato : 02-11-03 12:37

Hej.
På min forside vil jeg gerne lave en boks hvor man skal rulle nedad for at
læse det hele.Hvordan gør jeg det??
Fortsat god weekend.
Kim Petersen
www.vongelokalhistoriskearkiv.dk

Fra : Killroy

Dato : 02-11-03 14:18

Hej Kim
Det er let, du skal bare sætte din curser der hvor du gerne vil have den og
derefter går du op i menuen "Insæt" og der vælger du " indbygget ramme" så
kan du vælge hvor stor den skal være ved at flytte på de små firkanter i
hjørnet, derefter trykker du på "ny side" og Wupti der kan du skrive alt det
du vil i.....
--
Mhv Killroy
http://www.killroy-lir.dk

Fra : kikope

Dato : 02-11-03 14:37

Hej.
Tak for dit hurtige svar.Jeg har FP 2000.
Men jeg kan ikke finde noget der hedder
"indbygget ramme".
Fortsat god weekend. Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-03 15:07

"kikope" <boegerFJERNDETTE@kikope.com> skrev :

>Tak for dit hurtige svar.Jeg har FP 2000.
>Men jeg kan ikke finde noget der hedder
>"indbygget ramme".

Kom først med FP 2002.

Se iøvrigt signatur.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Lars Raaby

Dato : 02-11-03 21:44

kikope skrev bl.a.:
> [...]
> På min forside vil jeg gerne lave en boks hvor man skal rulle
> nedad for at læse det hele.Hvordan gør jeg det??

<iframe align="center" height="20%" name="ny_side"
scrolling="auto" src="den nye side.htm" width="100%"></iframe>
Sådan kan det laves.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows