Routing i linux 2.4.21
Fra : Thomas Skyt

Dato : 02-11-03 12:29

Hej,

er der nogen herinde der kan hjælpe med opsætning af routing mellem to
klasse-C netværk på en linux-box?

Begge netværkene kører over samme interface, og skal både have adgang til
et andet interface, hvor dsl-linien er tilsluttet, samt have adgang til
hinanden.

Jeg kan bare ikke huske, hvordan jeg sætter route-parametrerne. Nogen der
kan hjælpe?

/Thomas

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 03-11-03 18:50

Thomas Skyt wrote:
> [...]
> hinanden.
>
> Jeg kan bare ikke huske, hvordan jeg sætter route-parametrerne. Nogen der

1. man route
2. Du får nok mere hjælp i news:dk.edb.system.unix.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>