Hvor købes ? genopladelig elektrisk luftpu~
Fra : SEJ

Dato : 02-11-03 12:22

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe genopladelige elektriske luftpumper ?
Er træt af at skulle pumpe dobbeltmadressen op i hånden

mvh

SEJ

Fra : Gismo

Dato : 02-11-03 12:51

SEJ wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan købe genopladelige elektriske
> luftpumper ? Er træt af at skulle pumpe dobbeltmadressen op i hånden

De havede på et tidspunkt i netto en til 149.- den virker fint og kan
oplades
både ved 12 V og 230 V.

Nogle venner købte en til 99.- i aldi tror jeg nok, men den er ikke særlig
god
den kan ikke rigtig leverer et luft tryk der skal bruges til luftmadrasser
og
gummibåde. de brugte min til at pumpe det sidste op med.

Gismo.